خبرگزاری کار ایران

ما هم زمانی احساساتی می‌شویم؛

حاتمی: جوان‌ها کجا هستند؟ / اعتقادی به فینال ۳ از ۵ ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۶۲

لیگ ملی برای جوان‌هاست اما من یک سوال دارم؛ چرا جوان‌ها در مرحله نهایی حضور ندارند و تیم‌ها با بازیکنان با تجربه خود بازی می‌کنند؟

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام معتقد است لیگ ملی بسکتبال کمکی به جوان‌ها نمی‌کند و تیم‌ها با بازیکنان اصلی‌شان در مرحله نهایی حضور می‌یابند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهران حاتمی در پایان دیدار پتروشیمی بندرامام و مهرام که با برتری ۶۱ بر ۵۵ شاگردانش به پایان رسید، در جمع خبرنگاران گفت: اعتقادی به برگزاری بازی‌های نهایی به شیوه ۳ از ۵ ندارم. ابتدای لیگ هم گفتم ما باید ۴ از ۷ بازی می‌کردیم. به هرحال برگزاری بازی‌ها به این شکل به ضرر پتروشیمی است.

وی در پاسخ به این پرسش که لیگ ملی چه دستاوردی برای جوانان داشت، توضیح داد: لیگ ملی برای جوان‌هاست اما من یک سوال دارم؛ چرا جوان‌ها در مرحله نهایی حضور ندارند و تیم‌ها با بازیکنان با تجربه خود بازی می‌کنند؟ این لیگ ضعف‌های زیادی داشت که به آن فکر نکردیم. امیدواریم فدراسیون از تجربه مربیان استفاده کند تا یک لیگ خوب داشته باشیم و بعد از یک ماه هم بازیکنان خارجی و هم بازیکنان ملی‌پوش به ترکیب تیم‌ها اضافه شوند.

حاتمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر کیفیت داوری این دیدار اظهار کرد: ما نباید درباره داوری صحبت کنیم. بالاخره ما هم زمانی احساساتی می‌شویم و نظرمان را درباره داوری می‌گوییم اما در نهایت رئیس کمیته داوران باید درباره این موضوع نظر بدهد.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام امروز در سومین دیدار فینال لیگ ملی بسکتبال با نتیجه ۶۱ بر ۵۵ مهرام را شکست داد تا سرنوشت قهرمانی این لیگ در بازی‌های بعدی مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز