خبرگزاری کار ایران

چیزی برای از دست دادن نداریم؛

لطفی: فینال دانشگاه آزاد و مهرام زیباتر است / تمارض بازیکن پتروشیمی قشنگ نبود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۸۶۷

به نظر من فینال دانشگاه آزاد و مهرام زیباتر و پرهیجان‌تر از دیدار پتروشیمی و مهرام در دیدار نهایی است. آن‌ها این فصل ۲ بار برابر مهرام شکست خورده‌اند اما ما یک باخت و یک پیروزی مقابل این تیم کسب کرده‌ایم.

فوروارد تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است در صورتی‌که تیمش به فینال راه‌پیدا کند می‌تواند بازی نزدیک‌تر و زیباتری برابر مهرام برگزار کند.

رضا لطفی به خبرنگار ایلنا گفت: بازی دشواری پیش‌رو داریم و نمی‌توان از حالا آن را ارزیابی کرد. می‌خواهیم با انجام یک بازی خوب و جوانمردانه پیروز میدان باشیم و به فینال برویم.

لطفی درباره کوارتر نخست بازی چهارم دانشگاه ‌آزاد و پتروشیمی توضیح داد: اصلاً فکر نمی‌کردیم در عرض چند دقیقه ۱۷ بر صفر از حریف عقب بیفتیم. آ‌ن‌ها هرچه می‌زدند درون حلقه می‌رفت و حملات ما بی‌اثر می‌شد. جو حاکم بر سالن اندیشه هم روی عملکرد ما اثرگذاشته بود و مدتی گذشت تا خودمان را پیدا کنیم. به هرحال در ادامه بازگشت خوبی به بازی داشتیم و حتی در کوارتر چهارم به تساوی هم رسیدیم اما چند بازیکن پتروشیمی کارهایی کردند که بازی در نهایت به نفع آن‌ها به پایان رسید.

وی افزود: بازیکنی که در ثانیه‌های آخر روی او خطا شده بود و باید پرتاب‌های آزاد را انجام می‌داد، با دستور نیمکت میزبان تمارض کرد. ما می‌دانستیم او مهارت زیادی در زدن این ضربات ندارد اما پتروشیمی با این حربه که خیلی قشنگ هم نبود، بازیکن دیگری را جانشین او کرد تا ۲ امتیاز حیاتی بگیرد. به هرحال پتروشیمی با حرفه‌ای‌گری ما را برد.

مهاجم تیم بسکتبال دانشگاه آزاد درباره دیدار این تیم برابر پتروشیمی اظهار کرد: با یک بازی سنجیده به مصاف پتروشیمی می‌رویم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم. شک نکنید بازی فردا دیداری تماشایی، جذاب و پرهیجان است.

لطفی با اشاره به داوری دیدار گذشته دانشگاه آزاد برابر پتروشیمی افزود: متاسفانه قضاوت هم کمی مارا اذیت کرد اما ما خودمان هم اشتباهاتی داشتیم که در نهایت باعثشکست‌مان شد.

فوروارد دانشگاه آزاد درباره دیدار نهایی لیگ ملی بسکتبال گفت: به نظر من فینال دانشگاه آزاد و مهرام زیباتر و پرهیجان‌تر از دیدار پتروشیمی و مهرام در دیدار نهایی است. آن‌ها این فصل ۲ بار برابر مهرام شکست خورده‌اند اما ما یک باخت و یک پیروزی مقابل این تیم کسب کرده‌ایم و شرایطمان کاملاً مساوی است.

وی اضافه کرد: پتروشیمی هم تیم شایسته‌ای است و مهره‌های ارزشمند و کارسازی دارد. این تیم هزینه زیادی برای این فصل متقبل شده است و می‌خواهد نتیجه بگیرد. به هرحال امیدوارم فردا هرتیمی شایسته حضور در فینال است برنده شود.

دیدار پنجم تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال، ساعت ۱۵ فردا پنج‌شنبه(۹ بهمن‌ماه) در سالن حکیمیه دانشگاه ‌آزاد اسلامی، واحد تهران شمال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز