خبرگزاری کار ایران

شاید بازی فردا پایاپای نباشد؛

شاهین‌طبع: مقصر اتفاقات کوارتر اول فقط من بودم / فعلاً فینال ما با پتروشیمی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۹۳

بازی را بد شروع کردیم و دلیل این موضوع هم فقط من بودم. باید جریان بازی را عوض می‌کردم. بچه‌ها زحمت زیادی می‌کشند و روی این نقطه ضعف کار می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد معتقد است دلیل از دست دادن امتیازات پیاپی در کوارتر نخست دیدار چهارم این تیم برابر پتروشیمی، فقط خودش است.

مهران شاهین‌طبع در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: خدارا شکر بچه‌ها در بهترین شرایط ممکن برای رویارویی با پتروشیمی قرار دارند و شکست در بازی چهارم را فراموش کرده‌ایم. البته یکی دو مصدومیت جزئی داریم اما فکر نمی‌کنم برای دیدار فردا مشکلی داشته باشیم و با همه قدرت به مصاف پتروشیمی می‌رویم.

سرمربی پتروشیمی در پاسخ به این پرسش که چرا در کوارتر نخست دیدار گذشته، دانشگاه‌آزاد امتیازات زیادی از دست داد و بعد از حدود ۷ دقیقه موفق به کسب امتیاز شد، توضیح داد: بازی را بد شروع کردیم و دلیل این موضوع هم فقط من بودم. باید جریان بازی را عوض می‌کردم. بچه‌ها زحمت زیادی می‌کشند و روی این نقطه ضعف کار می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدارهای نزدیک پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال افزود: بازی‌های سخت و نزدیکی را پشت‌سر گذاشتیم اما نمی‌توام بگویم همان اتفاقات در دیدار پنجم هم تکرار می‌شود. ممکن است دو تیم بازهم بازی پایاپایی را به نمایش بگذارند و شاید هم یک تیم با استفاده از موقعیت‌هایش کار را برای حریف سخت کند. به هرحال نمی‌توان بازی فردا را پیش‌بینی کرد.

در صورت شکست پتروشیمی و حضور در دیدار نهایی، دیدار برابر مهرام را چطور ارزیابی می‌کنید؟ شاهین‌طبع در پاسخ به این پرسش گفت: اصلاً به مهرام فکر نمی‌کنم. فعلاً فینال ما قرار است فردا برگزار شود و همه تمرکزمان روی این بازی و تجزیه و تحلیل پتروشیمی است.

دیدار پنجم تیم‌های بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی و پتروشیمی بندرامام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملی بسکتبال، ساعت ۱۵ فردا پنج‌شنبه(۹ بهمن‌ماه) در سالن حکیمیه دانشگاه ‌آزاد اسلامی، واحد تهران شمال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز