خبرگزاری کار ایران

با شکست کاراته‌کای مطرح گرجی؛

پورشیب طلای لیگ جهانی را بر گردن آویخت / سمندر باز هم باخت!

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۸۷

اولین مرحله لیگ‌جهانی(کاراته وان) در سال ۲۰۱۵ که به میزبانی پاریس و با حضور ۹۲۹ کاراته‌کا از ۶۸ کشور برگزار شد، ذبیح‌اله‌ پورشیب نماینده تیم صدرای زیرآب، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

کاراته‌کای وزن ۸۴ - کیلوگرم تیم کشورمان مدال طلای نخستین مرحله از لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اولین مرحله لیگ‌جهانی(کاراته وان) در سال ۲۰۱۵ که به میزبانی پاریس و با حضور ۹۲۹ کاراته‌کا از ۶۸ کشور برگزار شد، ذبیح‌اله‌ پورشیب نماینده تیم صدرای زیرآب، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

نماینده وزن ۸۴ - کیلوگرم کشورمان، کاراته‌کاهای قزاقستان(۲-۰)، انگلیس(۶-۰)، لهستان(۵-۴)، الجزایر(۲-۰) و " تزنوس " یونانی قهرمان اروپا(۶-۵) را شکست داد و به فینال رسید. او در بازی پایانی، " گوگیتا " گرجستانی دارنده ۲ عنوان قهرمانی جهان را با حساب ۳ بر صفر مغلوب کرد تا سال ۲۰۱۵ را با مدال طلا آغاز کند.

همچنین در وزن ۸۴ + کیلوگرم، ایمان سنچولی کاراته‌کاهای اسپانیا(۸ بر صفر)، پرتغال(۵-۰)، اوکراین(۸-۰) را برد، اما در مقابل حریف آلمانی ۴ بر صفر مغلوب شد تا در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه دهد. او در این مرحله، ابتدا نماینده هلند را ۵ بر صفر و در ادامه، حریف فرانسوی را ۱۱ بر ۶ شکست داد و مدال برنز این وزن را بر گردن آویخت.

در وزن ۶۷ - کیلوگرم، سعید احمدی پس از استراحت در دور نخست، نمایندگان فرانسه(۶-۱)، آلمان(۲-۰) و اوکراین(۸-۳) را شکست داد. سپس برابر حریف فرانسوی(۶-۲) نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد برای کسب مدال شانس داشته باشد. احمدی در این گروه، نماینده فرانسه را(۱۳-۸) برد و در دومین مبارزه مقابل " تولار آقازاده " از آذربایجان(۳-۴) شکست خورد و نتوانست صاحب مدال شود.

امیر مهدی‌زاده دیگر نماینده تیم صدرای زیرآب در این پیکارها که در وزن ۶۷ - کیلوگرم به میدان رفت، حریفانی از روسیه(۴-۱)، آرژانتین(۵-۳)، اسپانیا(۲-۰) و مقدونیه(۴-۰) را مغلوب کرد، اما برابر کاراته کای مجارستانی(۲-۱) مغلوب شد و با توجه به اینکه حریف او نتوانست به فینال راه یابد، مهدی‌زاده هم موفق به تصاحب مدال نشد.

در همین وزن، حسین سمندر در نخستین دیدار برابر نماینده مقدونیه ۳ بر ۲ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. محمد شهریاری در وزن ۶۰ - کیلوگرم، مقابل حریف فرانسوی ۸ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

در وزن ۷۵ - کیلوگرم نیز ابراهیم حسن بیگی نماینده آرژانتین را ۵ بر صفر برد و در ادامه ۳ بر ۲ از کاراته‌کای گرجستانی شکست را پذیرا شد و از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن، آرش علی نژاد مقابل نماینده مراکش ۵ بر یک مغلوب و حذف شد.

در بخش کاتای تیمی مردان، تیم منتخب تبریز متشکل از: احد شاهین، آرمین روشنی و فرزاد محمد خانلو ابتدا نماینده اسپانیا را ۵ بر صفر برد و سپس مقابل کویت ۳ بر ۲ نتیجه را واگذار کرد تا در جدول شانس مجدد حضور داشته باشد. در ادامه، ابتدا حریفی از اوکراین را ۵ بر صفر مغلوب کرد و در برابر تیم ایتالیا ۵ بر صفر شکست خورد و حذف شد، اما در بخش بانوان، فاطمه چالاکی در اولین مبارزه برابر حریفی از اسلواکی ۲ بر یک شکست خورد و حذف شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز