خبرگزاری کار ایران

با اعلام کمیته انضباطی؛

تیم والیبال متین و پوریا فیاضی جریمه شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۱۵

فیاضی بازیکن تیم ارومیه به لحاظ انجام حرکت غیر ورزشی که غیر قابل انتظار بوده به یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقه بعد محکوم شد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه ۲۹ تشکیل شد و در پایان رای به محکومیت متین ورامین و فیاضی داد.

به گزارش ایلنا، جلسه کمیته انضباطی روز گذشته دوشنبه در محل فدراسیون با حضور اعضا تشکیل شد و در خصوص مسائل به وجود آمده در مسابقه روز چهارشنبه متین ورامین و شهرداری‌ارومیه بحثو بررسی شد و بعد از قرائت گزارش ناظر مسابقه و دیدن فیلم بازی رای زیر صادر شد:

نظر به اینکه مطابق گزارش ناظر و شواهد و مدارم متقن برخی تماشاگران منتسب به تیم میتن وارمین با توهین به بازیکنان تیم مقابل فضای سالن مسابقات را تحت تاثیر قرار داده‌اند و این رفتار مسبوق به سابقه فبلی بوده است. با استناد به بند ۴۰ و ۱-۴۰ از ماده ده آیین‌نامه انضباطی ناظر بر ماده ۳-۴۰ آئین نامه مذکور تیم متین ورامین به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جرمه نقدی و یک جلسه برگزاری مسابقه میزبان بدون تماشاگر محکوم شد.

همچنین پوریا فیاضی بازیکن تیم ارومیه به لحاظ انجام حرکت غیر ورزشی که غیر قابل انتظار بوده به یک جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقه بعد محکوم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز