خبرگزاری کار ایران

باید به فکر بازی‌های بعد باشیم؛

ماچک: بازیکنان ما از بوسنی ترسیدند / نیمه دوم هندبال اهمیت زیادی دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۹۹۱

باید اعتراف کنم بازیکنان ما در نیمه دوم از حریف ترسیدند، در حالی که در نیمه اول، بازی خوبی از خود نشان داده بودند. من هم فقط به دلیل نتیجه بازی ناراحتم.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران پس از باخت برابر بوسنی اظهار کرد بازیکنان ما در نیمه دوم از حریف ترسیدند در حالی که نیمه اول، بازی خوبی انجام داده بودیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بوروت ماچک، در نشست خبری بعد از بازی تیم‌ ملی هندبال کشورمان برابر بوسنی که نخستین دیدار ایران در جام جهانی ۲۰۱۵ به حساب می‌آمد اظهار کرد: به بازیکنان و سرمربی تیم ملی بوسنی تبریک می‌گویم و باید اعتراف کنم بازیکنان ما در نیمه دوم از حریف ترسیدند، در حالی که در نیمه اول، بازی خوبی از خود نشان داده بودند. من هم فقط به دلیل نتیجه بازی ناراحتم.

ماچک ادامه داد: بازیکنان ما در این بازی، امتیازات لازم را کسب نکردند. نیمه دوم یک بازی هندبال اهمیت زیادی دارد و ما با کمی تمرکز و توجه می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم هندبال ایران با بیان این‌که دیدار برابر بوسنی نخستین تجربه هندبال ایران در جام جهانی بود، توضیح داد: این موضوع به سود ما نبود. بازیکنان ما تجربه چنین شرایطی را نداشتند. در هر حال من به تیم حریف تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

وی درباره پرسش یکی از خبرنگاران درباره تغییر تاکتیک تیم ایران در نیمه دوم گفت: من تاکتیک را تغییر ندادم و نمی‌دانم شما کدام بازی را تماشا کردید! ما در نیمه اول با تاکتیک ۶ - صفر و در نیمه دوم هم با همین تاکتیک بازی کردیم و نمی‌دانم از کدام تغییر تاکتیک حرف می‌زنید. ضمن اینکه ما نمی‌توانیم از همه بازیکنان به یک اندازه استفاده کنیم چون تنها یک بازی در جام جهانی نداریم و باید به فکر بازی‌های دیگر هم باشیم.

دیدار تیم‌های ملی هندبال ایران و بوسنی‌ از مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ در حالی بعدازظهر امروز با حساب ۳۰ بر ۲۵ به سود بوسنی به پایان رسید که تیم ملی ایران نیمه نخست را با برتری ۱۶ بر ۱۲ پشت سر گذاشته بود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز