خبرگزاری کار ایران

پیکان ۳ - میزان خراسان ۲؛

صدر جدول گروه اول «میزان» ماند

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۵۸۶

پیکان با کسب ۲ امتیاز از این دیدار و با ۱۹ امتیاز همچنان در رده دوم گروه اول باقی ماند و میزان خراسان با کسب یک امتیاز از این دیدار و با ۲۰ امتیاز به صدرنشینی‌ خود در این گروه ادامه داد.

دیدار تیم‌های والیبال پیکان تهران و میزان خراسان با برتری پیکان به پایان رسید اما میزان با پیروزی در دو گیم و کسب یک امتیاز همچنان در صدر جدول گروه اول باقی ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های پیکان تهران و میزان خراسان از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، جام زنده‌یاد حسین معدنی و از گروه اول این رقابت‌ها بعدازظهر امروز، چهارشنبه ۲۴ دی‌ماه در خانه والیبال برگزار شد و پیکان در یک جدال سخت و پایاپای ۳ بر ۲ حریفش را شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری گیم اول را با حساب ۲۵ بر ۲۳ به سود خود خاتمه دادند اما در دو گیم متوالی با نتایج مشابه ۲۵ بر ۲۱ مغلوب خراسانی‌ها شدند.

پیکان در گیم چهارم با انگیزه زیادی ظاهر شد و با اتکا به بازیکنان باتجربه‌ای مانند محمد موسوی، فرهاد قائمی و امیر حسینی ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید تا بازی به گیم پنجم کشید شود.

در ابتدای گیم پنجم با حضور سامان فائزی در سرویس و دفاع خوب محمد موسوی، پیکان ۴ امتیاز پیاپی به دست آورد و فاصله مناسبی با حریف ایجاد کرد. در ادامه این گیم میزان کوشید با توپ‌گیری‌های فرهاد ظریف، بازی‌سازی ولادو پت‌کوویچ و دفاع روی تور عادل غلامی و علیرضا مباشری آب رفته را به جوی بازگرداند اما پیکان اجازه این کار را به شاگردان غلامرضا مومنی نداد. حضور آرمین تشکری هم در خط سرویس نتیجه‌ای برای میزان نداشت تا در پایان، این گیم با حساب ۱۵ بر ۱۰ و این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود پیکان به پایان برسد.

پیکان با کسب ۲ امتیاز از این دیدار و با ۱۹ امتیاز همچنان در رده دوم گروه اول باقی ماند و میزان خراسان با کسب یک امتیاز از این دیدار و با ۲۰ امتیاز به صدرنشینی خود در این گروه ادامه داد.

در دیگر دیدارهای این هفته، از ساعتی پیش شهرداری زاهدان پذیرای تعاون گنبد است. شهرداری تبریز میزبان ارتعاشات صنعتی است. آلومینیوم المهدی اراک در شیراز به مصاف مهرپارس فارس رفته، ‌ دیدار متین و شهرداری ارومیه در ورامین برگزار می‌شود و نوین کشاورز میزبان وزارت دفاع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز