خبرگزاری کار ایران

زارع پور در نشست خبری اعلام کرد؛

برگزاری رقابت های بین المللی تنیس روی میز فجر اواخر دی ماه / ۷ هزار دلار پاداش نفرات برتر

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۸۷

رئیس فدراسیون تنیس روی میز از برپایی چهارمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز فجر از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در تهران خبر داد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ازبرپایی چهارمین دوره رقابت های بین المللی تنیس روی میز فجر از ۲۷ تا ۳۰ دی ماه در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری محمد زارع پور رئیس فدراسیون تنیس روی میز صبح امروز در محل آکادمی ملی تنیس برگزار شد. زارع پور در این نشست با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی تنیس روی میز دهه فجر گفت: این رقابت ها در بخش بزرگسالان به صورت همزمان برگزار می شود و مسابقات مردان در مجتمع ورزشی انقلاب و مسابقات زنان درورزشگاه شهید شیرودی انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: افغانستان، اندونزی، عراق، کره جنوبی، روسیه، بلاروس، آذربایجان، قزاقستان، لبنان، ترکمنستان، مجارستان، صربستان وایران کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها هستند.

رییس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: ورزشکاران زن در این دوره از مسابقات از کشورهای اندونزی، روسیه، بلاروس، آذربایجان، قزاقستان، ترکمنستان، مجارستان، صربستان وایران هستند.

زارع پور افزود: دربخش انفرادی مردان به نفراول ۴۰۰۰ دلار، نفر دوم ۲۰۰۰ دلار و نفرسوم مشترک هر کدام ۱۰۰۰ دلار تعلق می گیرد. همچنین در بخش زنان نیز برای مقام اول ۳۰۰۰ دلار و مقام دوم ۱۵۰۰ دلار و سوم مشترک ۷۵۰ دلار تعلق می گیرد.

به گفته وی به نفرات اول در دوبل مردان هر کدام ۱۰۰۰ دلار و نفرات دوم هرکدام ۵۰۰ دلار و نفرات سوم هرنفر ۲۵۰ دلار اهدا خواهد شد. دربخش دوبل زنان نیزدرجایگاه اول ۵۰۰ دلار و جایگاه دوم ۲۵۰ دلارو جایگاه سوم مشترک هر کدام ۱۲۵ دلارپرداخت خواهد شد.

وی افزود: این جوایز طبق آیین نامه به موقع پرداخت خواهد شد. البته قرار بود این رقابت ها درایام دهه فجر برگزار شود اما به دلیلی برگزاری مسابقات دیگری، این رقابت ها اواخر دی ماه برگزارمی شود.

زارع پور گفت: ترکیب تیم الف شامل افشین نوروزی، نوشاد و نیما عالمیان و شاهین اخلاق پسند و تیم ب شامل مهران احدی، فرقدانی، عبادی و پوریا عمرانی است.

به گفته وی چهار نفر اول مردان تنیس روی میز و سه نفر اول بخش زنان در این رقابتها برای حضور در مسابقات جهانی به یکی از کمپ های درجه یک اروپایی(اردوی اشتاگر) اعزام می شوند.

رئیس فدراسیون تیراندازی خاطرنشان کرد این فدراسیون درنظر دارد که رقابت های تنیس روی میز فجر درسال آینده را با توجه به افزایش حضورکشورهای شرکت کننده در مجموعه آزادی برگزار کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز