خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد فقط پول آورد؛

ثابتی: حضورم در مجمع‌ووشو و رزمی منع قانونی ندارد / رئیس فدراسیون به نصایح بزرگان‌ووشو اهمیت نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۸۶۳

روسای فدراسیون‌های کاراته و تکواندو اهل این دو ورزش هستند، اما مهدی علی‌نژاد از بخش صنعت وارد فدراسیون ووشو شد.

کاندیدای ریاست دو فدراسیون ووشو و ورزش‌های رزمی گفت: اگر رئیس فدراسیون‌ووشو به حرف‌های بنده گوش می‌داد، قهرمان جهان می‌شدیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهلت‌قانونی برای ثبت‌نام کاندیداها در فدراسیون‌های ووشو و ورزش‌های رزمی، چندی پیش به پایان رسید که در این بین یک نکته جالب به چشم می‌خورد. بیژن ثابتی برای حضور در ۲ مجمع فدراسیون‌های ووشوو ورزش‌های رزمی نام‌نویسی کرد.

بیژن ثابتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا ثبت‌نام شما در دو فدراسیون منع قانونی ندارد، اظهار داشت: این کار هیچ مشکل قانونی ندارد، ضمن اینکه مجامع انتخاباتی این دو فدراسیون، در فواصل زمانی متفاوت برگزار خواهد شد.

وی در مورد تمایل خود برای احراز پست ریاست فدراسیون ووشو تصریح کرد: زمانی که خبری از فدراسیون‌های رزمی، ووشو و کونگ‌فو نبود، بنده این ۳ فدراسیون را راه‌اندازی کردم. اسناد این کار نیز موجود است.

کاندیدای فدراسیون‌های ووشو و ورزش‌های رزمی ادامه داد: بنده با رئیس فدراسیون‌ووشو از این جهت مخالف هستم که وی اهل خانواده ووشو نیست. روسای فدراسیون‌های کاراته و تکواندو اهل این دو ورزش هستند، اما مهدی علی‌نژاد از بخش صنعت وارد فدراسیون‌ووشو شد.

وی با بیان اینکه علی‌نژاد به فدراسیون‌ووشو تنها پول تزریق کرد، یادآور شد: وارد کردن پول به فدراسیون، تنها نکته مثبت ریاست علی‌نژاد است که البته کار مهمی نیز هست، اما وی به نصایح بزرگان‌ووشو اهمیت نمی‌دهد.

ثابتی افزود: علی‌نژاد اگر به حرف‌های بنده گوش می‌داد، تیم ایران قهرمان ووشوی جهان می‌شد. نایب قهرمانی آسیا و جهان که در سال‌های قبل از حضور علی‌نژاد هم به دست آمده بود.

کاندیدای تصدی پست ریاست فدراسیون ووشو و ورزش‌های رزمی همچنین درخصوص ثبت‌نام خود در مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: این فدراسیون نیز باید ساماندهی سبک‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد، چراکه در حال حاضر وضعیت نابسامانی در سبک‌ها مشاهده می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز