خبرگزاری کار ایران

امیررضا خادم خبرداد:

فردا بررسی نهایی اسناد مالی سرخابی ها در مجمع عمومی / تصمیم گیری در مورد نحوه واگذاری

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۶۰

نوع واگذاری مشخص شده در قانون، بصورت مزایده است و در نتیجه سهام این دو باشگاه به مزایده عمومی گذاشته می شود و اشخاص می توانند در این مزایده شرکت و سهام باشگاه مورد نظر خود را خریداری نمایند.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی ها از جلسه فردای مجمع عمومی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: مجمع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای بررسی نهایی اسناد مالی فردا شنبه تشکیل جلسه می دهد.

به گزارش ایلنا، امیررضا خادم ضمن اعلام این خبر گفت: اسناد و صورت حسابهای مالی باشگاه پرسپولیس توسط اعضاء و هیات مدیره باشگاه امضاء و تحویل داده شده و مقرر بوده که اعضاء و هیات مدیره باشگاه استقلال نیز اسناد و صورت حساب های مالی باشگاه را بررسی نهایی کرده، امضاء و تحویل نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مجمع عمومی واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس شنبه ۲۰ دی ماه سال جاری برگزار می شود، تاکید کرد: در این مجمع به بررسی نهایی اسناد و صورت حسابهای مالی و واگذاری دو تیم پایتخت می پردازیم و مجمع در خصوص ادامه مسیر و واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی تصمیم گیری می کند.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی ها تصریح کرد: نوع واگذاری مشخص شده در قانون، بصورت مزایده است و در نتیجه سهام این دو باشگاه به مزایده عمومی گذاشته می شود و اشخاص می توانند در این مزایده شرکت و سهام باشگاه مورد نظر خود را خریداری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز