خبرگزاری کار ایران

مثل تختی زندگی کردن سخت است؛

پیشکسوت ورزش پهلوانی: باید از آقا تختی درس بگیریم / راه و منش او فرهنگ سازی شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۹۹

منش بالا و رفتار مردمی جهان پهلوان تختی باعثشده پس از گذشت سال ها از فوتش همچنان مردم او را دوست داشته باشند این در حالی است که از پولدار ها و برج سازها یادی نمی شود.

پیشکسوت ورزش پهلوانی و باستانی کشورمان گفت: حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد جهان پهلوان تختی نشان داد مرام پهلوانی و مردمی زندگی کردن چقدر با ارزش است.

امین آقا فرزانه در حاشیه چهل و هفتمین سالگرد مرحوم غلامرضا تختی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرد: منش بالا و رفتار مردمی جهان پهلوان تختی باعثشده پس از گذشت سال ها از فوتش همچنان مردم او را دوست داشته و او را الگوی خود در زندگی قرار دهند این در حالی است که بسیاری از پولدار ها و برج سازها فوت کرده اند اما هیچ یادی از آنها نمی شود.

وی ادامه داد: مانند تختی زندگی کردن سخت است باید منش مراقب رفتارهایت باشی و از اهل بیت کمک بگیری. الان هم ورزشکارانی داریم که راه آقاتختی را طی می کنند اما باید فرهنگ سازی شود تا روح پهلوانی در جامعه به خصوص جوانان بیشتر شود تا شاهد رواج اخلاقیات صحیح در جامعه باشیم.

این پیشکسوت ورزش پهلوانی وپهلوانی خاطر نشان کرد: مرحوم تختی درس های زیادی به ما داده است که باید آنها را به خاطر بسپاریم و در زندگی اجرا کنیم تا از ما هم به نیکی یاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز