خبرگزاری کار ایران

مرام پهلوانی بالاتر از مدال است؛

اوجاقی: در ووشو هم مرام تختی را دنبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۸۸

حضور این همه جمعیت در سالگرد مرحوم تختی نشان می‌دهد که ورزشکاران همواره باید خصلت‌های انسانی را به مانند مرحوم تختی سرلوحه خود قرار دهند و برای مردم مرام و پهلوانی بالاتر از مدال است.

قهرمان سابق ووشوی کشورمان گفت: تختی فقط برای کشتی گیران نیست بلکه متعلق به همه ورزشکاران است.

حسین اوجاقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا با اشاره به مراسم چهل و هفتمین سالگرد مرحوم جهان پهلوان تختی خاطر نشان کرد: حضور این همه جمعیت در سالگرد مرحوم تختی نشان می‌دهد که ورزشکاران همواره باید خصلت‌های انسانی را به مانند مرحوم تختی سرلوحه خود قرار دهند و برای مردم مرام و پهلوانی بالاتر از مدال است.

وی ادامه داد: ما ورزشکاران زیادی داشتیم که عناوین جهانی زیادی کسب کردند اما مرحوم تختی تکرار شدنی نیست و برای اینکه ورزشکارانی مانند مرحوم تختی را پرورش دهیم باید فرهنگ‌سازی کنیم. اگر بتوانیم الگوسازی مناسبی مانند مرحوم تختی داشته باشیم آن موقع روح جوانمردی در جامعه بیشتر نمایان خواهد شد. جمعیتی که امروز برای سالگرد مرحوم تختی به ابن بابویه آمده بودند هیچ کدام‌شان دعوت نبودند اما خودشان به خاطر مرام و پهلوانی در این جا حاضر شدند و ما در رشته ووشو همواره سعی کرده ایم مرام و منش مرحوم تختی را پیاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز