خبرگزاری کار ایران

مردم قدردان پهلوانان کشور هستند؛

خادم: تختی هیچ گاه چیزی را برای خودش نخواست / او الگوی کشتی گیران بود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۱۸۴

خصوصیات بارز تختی این بود هیچ گاه از بزرگان درخواستی نکرد و اگر هم درخواستی داشت برای رفع مشکلات دوستانش بود. هیچ گاه برای خودش درخواستی نداشت.

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: من چندین سال در اردوهای زیادی با مرحوم تختی زندگی کردم اما کوچکترین بی‌اخلاقی از او ندیدم.

محمد خادم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برگزاری چهل و هفتمین سالگرد ارتحال غلامرضا تختی گفت: خوشحالم برای چندمین سال در تهران هستم و در مراسم سالگرد غلامرضا تختی شرکت می‌کنم. خوشحالم مردم کشورمان قدردان پهلوانان کشورشان هستند و هیچ گاه از آنها جدا نمی‌شوند و آنها را فراموش نمی‌کنند.

خادم در خصوص اینکه سال‌ها با غلامرضا تختی در اردوهای مختلف تیم ملی بوده، تاکید کرد: در این سال‌ها چیزهای زیادی از مرحوم تختی یاد گرفتم. در بسیاری از اردوهای خارج از کشور هم در کنار تختی بودم و کوچکترین بی اخلاقی از او ندیدم. شاید باور نکنید ولی او همواره برای سایر کشتی گیران تیم ملی الگو بود. کوچکترین خاطره تلخی از او در دل ندارم.

وی افزود: خصوصیات بارز تختی این بود هیچ گاه از بزرگان درخواستی نکرد و اگر هم درخواستی داشت برای رفع مشکلات دوستانش بود. هیچ گاه برای خودش درخواستی نداشت این را حتی در ملاقات با مسئولان کشوری هم نشان داده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز