خبرگزاری کار ایران

فردا برگزار می‌شود؛

انتخابات داغ کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در قطر

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۰۹

رئیس قطری کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا تنها نامزد شرکت کننده است. به این ترتیب از هم اکنون باید المنا را همچون ۴ سال گذشته، رئیس ۴ سال آینده وزنه‌برداری آسیا نامید.

انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای معرفی رئیس، دبیرکل، نواب رئیس و همینطور اعضای هیات اجرایی، کمیته فنی و کمیته‌های مختلف این کنفدراسیون از صبح فردا در دوحه قطر برگزار می‌شود و طی آن دو نامزد کشورمان علی مرادی و حسین رضازاده، برای پست های دبیرکلی، نایب رئیسی و عضویت در هیات اجرایی تلاش می کنند.

به گزارش ایلنا، در مهمترین بخش این انتخابات که انتخاب رئیس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیاست هیچ رقابتی وجود ندارد و یوسف محمد المنا، رئیس قطری کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا تنها نامزد شرکت کننده است. به این ترتیب از هم اکنون باید المنا را همچون ۴ سال گذشته، رئیس ۴ سال آینده وزنه‌برداری آسیا نامید.

اما در بخش دبیرکلی رقابت با حضور ۴ نامزد داغ است. علی مرادی، دبیرکل فعلی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا، با توجه به ۸ سال فعالیت در این پست سرشناس ترین نامزد حاضر در این بخش است. مرادی برای حفظ این کرسی باید با محمد حسن جلود از عراق، اویان گوانجیان از چین و یک خانم تایلندی به نام یوباینگتوئی بوسابا رقابت کند.

در بخش نایب رئیسی هم ایران دو نماینده دارد؛ حسین رضازاده و علی مرادی. انتخابات نایب‌رئیسی کنفدراسیون وزنه برداری اسیا با حضور ۱۸ نامزد برگزار می‌شود که از میان آنها ۶ نفر برگزیده خواهند شد. اینتارات یابانگتوی از تایاند، محمد حسن جلود از عراق، شاخریلو ماخمودوف از ازبکستان، یونگ یانگ پارک از کره جنوبی، کایرات تورلیخانف از قزاقستان و ژانگ سونگ لینگ از چین نواب رئیس فعلی کنفدراسیون وزنه بردرای آسیا هستند که از این جمع جلود، ماخمودوف، تورلیخانف بار دیگر نامزد شده اند.

در بخش انتخابات هیات اجرایی هم حسین رضازاده به همره ۲۰ نفر دیگر ثبت نام کرده اند که در پایان ۱۰ نفر به عنوان اعضای جدید انتخاب خواهند شد. مجمع انتخاباتی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در نهایت با انتخاب اعضای کمیته های مختلف این کنفدراسیون به پایان خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز