خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد؛

نوباوه عضو کارگروه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۵۵

در بودجه فرهنگی سال ۹۲ تخصیص صورت نمی گرفت، اما در سال ۹۳ تخصیص اعتبارات صورت گرفت و شرایط بهتر شد که در بودجه سال ۹۴ این تخصیص اعتبار بهتر از سال قبل خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز این کمیسیون بیژن نوباوه طبق مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نماینده قوه مقننه به عضویت کارگروه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان درآمد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی طاهری، ضمن اعلام این خبر با اشاره به جلسه عصر امروز(سه شنبه ۸ دی ماه) کمیسیون فرهنگی گفت: طی این جلسه درباره بودجه و اعتبارات دستگاه هایی که بودجه آن پیش از این حذف شده بود بحثو بررسی شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: در ادامه این جلسه علت کمبود اعتبارات کلی به کمیسیون فرهنگی بررسی شد تا این کمبود از کدام محل و به چه صورت جبران شود.

وی در ادامه با بیان اینکه رقم اعتبارات تخصیص داده شده به حوزه فرهنگ نسبت به سال قبل رشدی نداشته است، گفت: در بودجه ۹۲ تخصیص صورت نمی گرفت، اما در سال ۹۳ تخصیص اعتبارات صورت گرفت و شرایط بهتر شد که در بودجه سال آینده نیز با گفتگوهایی که با مسئولان داشتیم اذعان کردند در بودجه ۹۴ این تخصیص اعتبار بهتر از سال قبل است.

طاهری در ادامه گفتگو با خانه ملت درباره چگونگی تخصیص اعتبارات ۹۳ تا پایان امسال گفت: تخصیص اعتبارات به دستگاه ها در سال ۹۳ نسبت به ۹۲ با وضعیت بهتری گزارش شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی در پایان به مصوبه سال گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص عضویت یک نماینده مجلس در کارگروه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: اخیرا نامه این وزارتخانه به کمیسیون رسیده است که در جلسه امروز اعضای کمیسیون فرهنگی بیژن نوباوه وطن را به عنوان نماینده مجلس عضو کارگروه فرهنگی وزارت ورزش و جوانان تعیین و معرفی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز