خبرگزاری کار ایران

با کناره‌گیری نژادزمانی؛

مدیر عامل جدید باشگاه مس‌کرمان معرفی شد / انتخاب اعضای جدید هیات مدیره

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۴۷۸

پیش از این فتح الله نژاد زمانی مدیرعامل باشگاه مس کرمان بود که پس از نتیجه گیری ضعیف مس در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استعفا کرد.

با تصمیم اعضای هیات مدیره جدید باشگاه مس کرمان، امیر سیف الدینی به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در پی اعلام قبلی شرکت ملی صنایع مس ایران مبنی بر سپردن مدیریت باشگاه های صنعت مس کشور به مسئولان و اهالی ورزش در مناطق ذینفع و با هماهنگی شورای ورزش استان، اعضای جدید هیات مدیره باشگاه صنعت مس کرمان معرفی شدند.

براین اساس محمود محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان، مراد حاج جعفری رئیس هیات فوتبال استان اعضای جدید هیات مدیره و مرتضی دلاوری نماینده شرکت مس که پیش از این نیز در ترکیب هیات مدیره بود، اعضای هیات مدیره باشگاه مس کرمان هستند.

پس از برگزاری اولین جلسات اعضای هیات مدیره جدید باشگاه و جمع بندی اعضا و مشورت با صاحبنظران این حوزه، این انتصابات انجام شد.

پیش ازاین فتح الله نژاد زمانی مدیرعامل باشگاه مس کرمان بود که پس از نتیجه گیری ضعیف مس در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال استعفا کرد و ابتدا با استعفای وی مخالفت و اکنون با پذیرفتن استعفای وی سیف الدینی به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز