خبرگزاری کار ایران

فرصت را مغتنم شمردیم؛

رضایی: باید کشتی‌پهلوانی را به مردم دنیا نشان دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۹۲

گنجاندن کشتی پهلوانی در جام تختی فرصتی مناسب برای حضور این ورزش در بازی‌های آسیایی و حتی المپیک است.

مسئول کشتی پهلوانی کشور گفت: گنجاندن کشتی پهلوانی در جام تختی فرصتی مناسب برای حضور این ورزش در بازی‌های آسیایی و حتی المپیک است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رضایی در نشست خبری امروز خود ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به تعلقات و حفظ همکاری که بین دو فدارسیون کشتی و باستانی وجود دارد کارمان را در کشتی‌پهلوانی آغاز کردیم، چراکه ارتباطی ناگسستنی و دیرینه بین این دو فدراسیون وجود دارد و اساسا بیشتر ورزشکاران حاضر در کشتی پهلوانی کشتی‌گیر بوده‌اند.

وی در مورد گنجاندن کشتی‌پهلوانی در مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان‌تختی اظهار داشت: اتحادیه‌جهانی کشتی طی نامه‌ای به تمام فدراسیون‌های ملی کشورهای مختلف از جمله ایران اعلام کرد کشتی‌های سنتی و بومی ملل مختلف باید زیر نظر فدراسیون ملی آن کشور اداره شود.

رضایی افزود: بر این اساس ما فرصت را مغتنم شمردیم و کشتی پهلوانی را در رقابت‌های جام تختی گنجاندیم. این مسابقات فرصت خوبی است که کشتی‌سنتی و پهلوانی خود را در سطح‌بین‌المللی به مردم دنیا نشان دهیم تا ان‌شاالله زمینه حضور در بازی‌های آسیایی و حتی در افق بلندتر شرکت در مسابقات المپیک فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز