خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا:

استعدادهای آینده داری را در لیگ شناسایی کردیم / برای تیم ملی پشتوانه‌سازی می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۷۲۳

مهمترین دستاورد این مسابقات بود که مسلما این نفرات را برای تشکیل تیم ملی زیر ۲۰ سال و تزریق آنها به تیم های بزرگسالان مدنظر داریم.

نایب رئیس بانوان انجمن سپک تاکرا گفت: برگزاری لیگ زیر ۲۰ سال سپک تاکرای بانوان کمک شایانی به ما کرد تا استعدادهای آینده داری را شناسایی کنیم.

به گزارش ایلنا، یلدا قاسمی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حضور ۱۰ تیم از ۷ استان در اولین دوره این رقابت ها را به فال نیک می گیریم و شناسایی حدود ۱۰ بازیکن مستعد و آتیه دار از سوی کمیته فنی مهمترین دستاورد این مسابقات بود که مسلما این نفرات را برای تشکیل تیم ملی زیر ۲۰ سال و تزریق آنها به تیم های بزرگسالان مدنظر داریم.

وی افزود: در اینجا لازم است از استان هایی که حضور فعال در این رقابت های مهم داشتند تقدیر کنیم و قطعا این استانها که در تیمداری و توجه به سنین پایه فعالیت می کنند در آینده حمایت بیشتر از سوی انجمن سپک تاکرا خواهند شد.

قاسمی حضور فعال داوران جوان در این رقابت ها را بسیار مهم توصیف کرد و اذعان داشت: حضور ۱۰ داور جوان در این مسابقات نوید این را می دهد که این بخش در سپک تاکرای بانوان رشد خوبی داشته و حتی داوران ایرانی می تواند در آینده در عرصه های بین المللی حرف هایی برای گفتن داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز