خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی وزارت ورزش خبر داد:

جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند / تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۱۱

دیدار اهالی ورزش با رهبر معظم انقلاب و تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی دو رویدادی هستند که در این ماه میمون و مبارک برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دو رخداد مهم ورزش کشور در ماه ربیع الاول خبر داد و گفت: دیدار اهالی ورزش با رهبر معظم انقلاب و تجلیل از مدال آوران بازی های آسیایی و پارا آسیایی دو رویدادی هستند که در این ماه میمون و مبارک برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید احمدی اظهار داشت: دو رخداد مهم برای ورزش کشور در ماه پرخیر و برکت ربیع الاول برنامه ریزی شده که یکی از آن ها طبق وعده های داده شده مراسم تجلیل از افتخار آفرینان کاروان های ورزشی ایران در بازی های آسیایی و پارآسیایی اینچئون کره جنوبی است.

وی افزود: ما همچنین در حال برنامه ریزی و هماهنگی به منظور دیدار با مقام معظم رهبری هستیم که این دیدار نیز در همین ماه صورت خواهد گرفت و جامعه ورزش یک بار دیگر از بیانات و توصیه های حضرت آیت الله خامنه ای بهره مند خواهد شد.

معاون فرهنگی آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان در ادامه از تدوین نظامنامه اخلاق حرفه ای ورزش کشور و همچنین سند راهبردی ورزش به منظور اقدامات ریشه ای در راستای توسعه ورزش خبرداد.

احمدی همچنین به لزوم استفاده از نیروهای متخصص در عرصه ورزش تاکید و خاطر نشان کرد: در طی سال های اخیر حضور برخی مدیران غیر ورزشی سد راه توسعه ورزش بوده به همین دلیل اکنون حضور نیروهای کار آزموده، متخصص و خاک خورده بیش از هر زمان دیگری احساس می شود تا ورزش در مسیر اصلی و واقعی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: برخی اصلاحات در عرصه ورزش در برهه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست و باید در دراز مدت با برنامه هایی که تدوین شده چالش های ورزشی را اصلاح کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز