خبرگزاری کار ایران

با حکم مجید شایسته؛

کیمیایی به جای کشاورز دبیر فدراسیون تنیس شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۱۹۹

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان، سید کامیار کیمیایی به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد. در دوره قبلی ریاست شایسته شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون بود.

با حکم مجید شایسته، کامیار کیمیایی به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون تنیس منصوب شد.

به گزارش ایلنا، طی حکمی از سوی مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس کشورمان، سید کامیار کیمیایی به عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون منصوب شد. در دوره قبلی ریاست شایسته شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون بود.

در حکم کیمیایی آمده است: باتوجه به سوابق وتجربیات ارزنده شما در امور ورزشی به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرست دبیری فدراسیون تنیس منصوب می‌نمایم تا بر اساس مفاد اساسنامه فدراسیون نسبت به انجام وظایف محوله اقدام نمائید. انتظار دارم با برقراری ارتباط با پیشکسوتان و متخصصین این رشته و همکاری با کمیته های فدراسیون و همکاران محترم در ارتقاء جایگاه و پویایی مستمر رشته ورزشی تنیس موفق باشید. توفیق جنابعالی را در انجام امور وخدمت رسانی به جامعه تنیس کشور از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سید کامیار کیمیایی متولد ۱۳۴۸ دانشجوی دوره دکترای مدیریت تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات بوده و سوابق اجرایی و ورزشی چون رئیس امور ورزش شرکت ملی گاز، مدیر باشگاه تنیس شهید زرگر شرکت ملی نفت ایران، عضو هیات رئیسه و دبیر سازمان لیگ تنیس کشور، رئیس ورزش های همگانی، قهرمانی و المپیادهای وزرت نفت را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز