خبرگزاری کار ایران

باید به موضوعات تکراری بپردازیم؛

گودرزی: روند واگذاری باشگاه های پرسپولیس و استقلال نباید متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۰۱

وزیر ورزش و جوانان با مورد توجه قرار دادن موارد قانونی در موضوعات مربوط به واگذاری تصریح کرد: باید از پرداختن به حواشی و تکرار مکررات که کمکی به رفع مشکلات این دو باشگاه نمی کند، بپرهیزیم.

وزیر ورزش و جوانان بر سرعت بخشیدن به روند واگذاری باشگاه های استقلال وپرسپولیس تاکید کرد و گفت: روند واگذاری این دو تیم نباید متوقف شود.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت های فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال بر تسریع در روند واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: امیدوارم در این جلسه بتوانیم به راهکارهای مناسب برای حل موضوعات و مشکلات مربوط به دو باشگاه بزرگ پایتخت با تعامل، همکاری و همفکری دست پیدا کنیم.

وی ضمن قدردانی از وزرای اقتصاد و دادگستری از تلاش های سازمان خصوصی سازی برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی قدردانی کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه با مورد توجه قرار دادن موارد قانونی در موضوعات مربوط به واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: باید از پرداختن به حواشی و تکرار مکررات که کمکی به رفع مشکلات این دو باشگاه نمی کند، بپرهیزیم.

گودرزی با اشاره به اینکه تمام کسانی که در این جلسه حضور دارند برای کمک به این دو باشگاه گرد هم آمده اند، تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم مطابق قانون روند واگذاری دو باشگاه را با سرعت و صحت کامل طی کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز