خبرگزاری کار ایران

عملکرد تیم‌های پایه ضعیف بوده؛

نجف نژاد: رضازاده از رفتارهای سیاسی فاصله گرفته / بررسی دلایل اعزام‌نشدن تیم‌های پایه وزنه‌برداری

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۴۰

فدراسیون وزنه‌برداری در رده سنی نوجوانان و جوانان، موفق‌تر از فدارسیون‌های دیگر عمل کرده است اما باید بررسی کرد که چرا اخیرا تیم‌های ملی این رشته به مسابقات اعزام نشدند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به وضع اسفبار تیم‌های ملی پایه کشور تاکید کرد: اساسا در کشور عملکرد تیم‌های پایه، نوجوانان و جوانان، ضعیف بوده است.

به گزارش ایلنا، مقداد نجف نژاد با بیان اینکه در سال‌های اخیر تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کشور موفق به حضور در مسابقات آسیایی نشدند، درباره وضعیت تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری گفت: فدراسیون وزنه‌برداری در رده سنی نوجوانان و جوانان، موفق‌تر از فدارسیون‌های دیگر عمل کرده است اما باید بررسی کرد که چرا اخیرا تیم‌های ملی این رشته به مسابقات اعزام نشدند.

وی بر این باور است که فدراسیون وزنه‌برداری در سال‌های اخیر عملکرد مناسبی در تیم‌های پایه داشت و باید علت اعزام نشدن تیم‌ها به مسابقات بررسی شود.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس نهم ادامه داد: البته اوضاع تیم‌های ملی پایه کشور مناسب نیست و عملکرد ما در این حوزه ضعیف بوده و باید برنامه ریزی بهتری در این زمینه داشته باشیم.

منتقدان ورزشی بر این باور هستند که رفتارهای سیاسی رضازاده باعثافت عملکرد این رشته در تیم ملی و رده‌های نوجوانان و جوانان شده است اما نجف‌نژاد در این باره اظهار داشت: پیش از این نسبت به رفتارهای سیاسی رضازاده رئیس فدراسیون وزنه برداری به ما هم شکایت شد اما در بررسی‌های اخیر رفتار او را مثبت ارزیابی می‌کنم، رضا زاده از اظهارنظرهای سیاسی فاصله گرفته است.

بر اساس این گزارش، در یکی دو سال گذشته اعزام‌های بین‌المللی تیم‌های نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری یکی پس از دیگری لغو شده است. در این میان، غیبت جوانان ملی‌پوش ایرانی در دو دوره پیاپی رقابت‌های جهانی، اتفاقی است که بیشتر توجهات را به خود جلب می‌کند؛ هرچند هیچ‌گاه دلیل مشخصی برای این لغو اعزام‌ها بیان نشده، شائبه دوپینگ و احتمال محرومیت‌ گسترده، همیشه بر سر تیم‌های ملی وزنه‌برداری ایران سایه افکنده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز