خبرگزاری کار ایران

سازمان‌خصوصی‌سازی مسئول‌واگذاری است؛

گروسی: واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال تلفیقی باشد / ۲۰ درصد سهام می‌تواند اهدا شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۲۴

به عقیده من بهتر است واگذاری ۸۰ درصد به صورت تلفیقی از هر دو نوع واگذاری(بلوکی و ریز) به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد که بتواند نتیجه بهتری داشته باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجموع پیشکسوتان می توانند با تشکیل یک تعاونی و در قالب یک شرکت، ۲۰ درصد از سهم هر کدام از باشگاه ها را به خود اختصاص دهند.

به گزارش ایلنا، حسین گروسی در خصوص واگذاری ۲۰ درصد از سهم باشگاه های پرسپولیس و استقلال به پیشکسوتان به صورت رایگان گفت: در واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی می تواند ۲۰ درصد از سهم آنها را اهدا کرد و با وجود ۸۰ درصد دیگر که به صورت بلوکی واگذار خواهد شد، مشکلی پیش نخواهد آمد.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر مسأله مهم واگذاری هرچه سریع تر دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی است، گفت: در این زمینه مجموع پیشکسوتان می توانند با تشکیل یک تعاونی و در قالب یک شرکت، ۲۰ درصد از سهم هر کدام از باشگاه ها را به خود اختصاص دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه واگذاری صرفا سازمان خصوصی سازی مسئول است، بیان کرد: سازمان خصوصی سازی زیر نظر وزارت اقتصاد و دارایی تنها مسئول واگذاری دو باشگاه به بخش خصوصی است و وزارت ورزش و جوانان نیز در کنار آن به ارائه برخی راهکارها می پردازد.

گروسی در ادامه درباره نحوه واگذاری ۸۰ درصد باقیمانده از سهم باشگاه ها گفت: این ۸۰ درصد نیز می تواند به دو صورت واگذار شود، یک روش به صورت بلوکی و واگذاری به تعدادی از شرکت ها و یک روش به صورت ریز، از طریق واگذاری به اشخاص حقیقی.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: به عقیده من بهتر است واگذاری ۸۰ درصد به صورت تلفیقی از هر دو نوع واگذاری(بلوکی و ریز) به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد که بتواند نتیجه بهتری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز