خبرگزاری کار ایران

انصراف برزیل از میزبانی لیگ‌جهانی؛

شانس صعود تیم ملی والیبال ایران بیشتر شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۱۳۹

شانس تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مرحله‌نهایی لیگ‌جهانی ۲۰۱۵ بیش از پیش افزایش یافت چراکه در صورت میزبانی روسیه یا لهستان، ۳ تیم از گروه ایران یعنی گروه‌ دو(۴ تیمی) صعود خواهند کرد.

فدراسیون والیبال برزیل به علت نداشتن منابع مالی کافی از میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی انصراف داد.

به گزارش ایلنا، در حالی که چندی پیش برزیل از سوی FIVB به عنوان میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی ۲۰۱۵ معرفی شده بود، این کشور به علت نداشتن منابع مالی کافی و مشکلات مالی از این میزبانی انصراف داد.

این در حالی است که پیش از این علاوه بر برزیل، کشورهای روسیه و ایران نیز به عنوان نامزدهای میزبانی مرحله نهایی اعلام آمادگی کرده بودند و خبرها حاکی از آن است که لهستانی‌ها هم برای اخذ این میزبانی رایزنی‌ها و مذاکرات خود را آغاز کرده‌اند.

منابع آگاه وجود فساد مالی در فدراسیون این کشور را یکی از دلیل اصلی این موضوع بیان کرده‌اند و دولت این کشور در پی بررسی موضوع فساد مالی در فدراسیون والیبال این کشور است.

بدین ترتیب شانس تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در مرحله‌نهایی لیگ‌جهانی ۲۰۱۵ بیش از پیش افزایش یافت چراکه در صورت میزبانی روسیه یا لهستان، ۳ تیم از گروه ایران یعنی گروه دو(۴تیمی) صعود خواهد کرد و در صورت میزبانی‌ایران نیز تیم ملی کشورمان به طور قطع یکی از ۶ تیم حاضر در مرحله نهایی خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز