خبرگزاری کار ایران

در مجموعه ورزشی انقلاب؛

نخستین دوسالانه عکس‌ایران با حضور وزیر ورزش برگزار می‌­شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۲۸۷

این دوسالانه، نخستین و تنها رویداد سراسری در زمینه عکس ورزشی است که می تواند علاوه بر ارتقای سطح کیفی عکاسی ورزشی، دستمایه ای غنی برای پژوهشگران و جامعه شناسان باشد.

نخستین دو سالانه عکس ورزشی ایران با همکاری مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور گودرزی، فردا در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مراسم دو سالانه عکس ورزشی ایران دوشنبه ۱۷ آذرماه ساعت ۱۶ تا ۱۸ با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین و مدیران این وزارتخانه، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و جمعی از هنرمندان، ورزشکاران و پیشکسوتان عرصه ورزش و هنر در سالن همایش های مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

ارتقای جایگاه عکاسان ورزشی در جامعه ورزشی و هنری، تقدیر و معرفی پیشکسوتان به نسل جوان، بررسی و تبیین نقش عکاسی ورزشی در فرهنگ سازی و احیای هنجارها، بررسی جایگاه عکاسی ورزشی در مطبوعات و سایر رسانه ها، ارتقای سطح کیفی عکاسی ورزشی ازطریق برگزاری کار گاه های تخصصی و ایجاد فرصت و فضایی مناسب برای معرفی فن آوری های نوین در عرصه ی عکاسی ورزشی از اهداف برگزاری این دوسالانه است.

شایان ذکر است این دوسالانه، نخستین و تنها رویداد سراسری در زمینه عکس ورزشی و عرصه ای جهت نمایش آثار است که می تواند علاوه بر ارتقای سطح کیفی عکاسی ورزشی، دستمایه ای غنی برای پژوهشگران و جامعه شناسان در مقوله آسیب شناسی فرهنگی و اجتماعی به طور عام و در مقوله ی ورزش و هواداری به طور خاص باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز