خبرگزاری کار ایران

خود کفاشیان هم موافق نبود؛

رغبتی: مخالفت کمیته نظارت فنی نبود / شرایط فرهنگی کرانچار با جامعه ما سازگاری نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۹۲

مهمترین مسئله ای که تمامی اعضا و حتی خود آقای کفاشیان روی آن تاکید داشتتند، مسائل فرهنگی بود که پس از جمع بندی صحبت های مطرح شده و با رای گیری بین اعضای حاضر کرانچار نتوانست رای لازم را بدست بیاورد.

دبیر کمیته نظارت بر انتخاب مربیان خارجی وزارت ورزش با بیان اینکه مخالفت این کمیته با حضور کرانچار در تیم امید فنی نبود، گفت: مسائل فرهنگی در انتخاب مربیان خارجی برای تیم های ملی اهمیت بسزایی دارد و این جدای از مبلغ و قرارداد آنهاست.

علی رغبتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افرود: در جلسه عصر دیروز چهارشنبه نظرات و اظهارات اعضا پیرامون انتخاب کرانچار مورد بحثو تبادل نظر قرار گرفت و مهمترین مسئله ای که تمامی اعضا و حتی خود آقای کفاشیان روی آن تاکید داشتند، مسائل فرهنگی بود که پس از جمع بندی صحبت های مطرح شده و مستندات ارائه شده با رای گیری بین اعضای حاضر در جلسه کرانچار نتوانست رای لازم را بدست بیاورد.

وی با بیان اینکه بررسی صلاحیت های فنی و کارنامه کرانچار برعهده فدراسیون فوتبال است و کمیته نظارت در این زمینه ورود نکرد، اظهار داشت: کمیته نظارت مدارک و مستندات ارائه شده را مورد بحثو بررسی قرار دارد و این مربی به لحاظ مسائل فرهنگی شرایط مورد نظر کمیته را بدست نیاورد و در واقع کرانچار شرایط فرهنگی لازم را مطابق با جامعه ما و برای حضور در تیم ملی را نداشت.

دبیر کمیته نظارت بر انتخاب مربیان خارجی وزارت ورزش در پاسخ به این سئوال که آیا این نظارت در مورد سایر فدراسیون ها نیز اعمال خواهد شد یا نه، متذکر شد: این کمیته پس از وقفه ای طولانی از خرداد ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده و پیش از این هم در مورد صلاحیت استخدام مربیان خارجی برای فدراسیون دوچرخه سواری و قایقرانی تصمیم گیری کرده بود و از این پس تمام مربیان خارجی باید با نظر این کمیته انتخاب و بکارگیری شوند.

رغبتی در مورد اینکه آیا به تاخیر افتادن روند انتخاب سرمربی تیم امید باعثاز دست رفتن زمان و نگرانی برای آینده این تیم نخواهد شد، گفت: انتخاب سرمربی به نظر فدراسیون فوتبال بستگی دارد و آنها می توانند از میان گزینه های داخلی یکی از مربیان واجد شرایط را انتخاب کنند تا زمان بیش از این برای تیم امید از دست نرود.

رغبتی در مورد حاضرین در نشست امروز اظهار داشت: سجادی، کفاشیان، بنده، مسئول حراست وزارتخانه و مدیرکل حقوقی وزاتخانه در جلسه امروز حضور داشتند، ضمن اینکه شاهرخ شهنازی به دلیل سفر به عربستان در این جلسه غایب بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز