خبرگزاری کار ایران

۸ تیم در لیگ‌برتر امسال حضور دارند؛

علمی: مسئولان تیم‌ها هرچه زودتر مدارک خود را تحویل دهند / لیگ برتر را ۴ هفته‌ای برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۶۸۱

۸ تیم میزان خراسان‌شمالی، هیات جودوی‌نوشهر، نیروی‌زمینی، پالایش‌گاز ایلام، ثامن‌الحجج خراسان‌رضوی، پاس‌قوامین، شب‌های‌گلوبندک و نفت‌مسجد سلیمان آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

رئیس سازمان‌لیگ‌ جودو گفت: در لیگ برتر امسال تاکنون ۸ تیم اعلام آمادگی کرده اند که امیدواریم هرچه زودتر مدارک خود را تحویل سازمان لیگ دهند.

غلامحسین علمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: تاکنون ۸ تیم مؤسسه میزان خراسان‌شمالی، هیات جودوی‌نوشهر، نیروی‌زمینی ارتش، پالایش‌گاز ایلام، پاس ثامن‌الحجج خراسان‌رضوی، پاس‌قوامین، شب‌های گلوبندک و نفت مسجد سلیمان، آمادگی خود را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرده‌اند.

وی ادامه داد: کار ثبت‌نام از تیم‌های متقاضی شرکت در لیگ‌برتر انجام شده و قرعه‌کشی نیز روز ۴شنبه هفته جاری انجام می‌شود. از این رو، از مسئولان باشگاه‌ها خواسته‌ایم هر چه سریع تر مدارک خود را تحویل سازمان لیگ دهند.

رئیس سازمان لیگ جودو در مورد آغاز هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: هفته اول این مسابقات از روز پنجشنبه ۲۰ آذر ماه و همزمان با هفته دوم لیگ دسته یک آغاز خواهد شد که در نظر داریم لیگ برتر را در ۴ هفته به پایان برسانیم.

علمی در پایان به رقابت‌های لیگ دسته یک نیز اشاره کرد و یادآور شد: هفته‌اول لیگ دسته یک نیز از روز ۲۹ آبان ماه و همزمان با هفته آخر لیگ نوجوانان(آینده سازان المپیک) برگزار شد که تیم‌ها در دو گروه، با یکدیگر به رقابت پرداختند که هفته دوم این مسابقات همزمان با هفته نخست لیگ برتر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز