خبرگزاری کار ایران

مشاور هیات شنای استان اصفهان:

اصفهان پتانسیل‌خوبی برای ایجاد تشکیل چندین تیم شنا در رده‌های مختلف دارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۱۷

اصفهان قهرمانان بسیاری در زمینه شنا در کشور دارد که جامعه ورزش به وجود آنها افتخار می‌کند، نیاز است مدیران با برنامه‌ریزی مناسب، قهرمانان بیشتری را به کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی معرفی کنند.

شناگران‌قدیمی استان اصفهان معتقد است این استان ظرفیت داشتن چند تیم شنا در رده‌های مختلف را دارد.

مشاور هیات شنای استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته ورزشکاران اصفهانی در رشته‌های آبی سکوهای اول یا دوم را در اختیار داشتند، گفت: امیدوارم در آینده نیز ورزشکاران اصفهانی در این زمینه همچون گذشته حرف اول را در کشور بزنند.

علی عرب‌شریفی، با بیان اینکه مسئولان هیات قبلی فعالیت‌های خوبی را برای توسعه رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو انجام داده‌اند که امیدوارم استخرهای استان مملو از ورزشکاران علاقه‌مند به این رشته‌ها شود، افزود: استان اصفهان پتانسیل آن را دارد که در تمامی رشته‌های آبی و رده‌های سنی مختلف دو یا سه تیم خوب داشته باشد.

پیشکسوت شنای اصفهان، درباره حفظ مقام‌های قهرمانی در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: ما برای حفظ مقام‌ها باید افراد علاقه‌مند را به طرف این رشته سوق دهیم و منتخبین تیم‌های استان را به طور نسبی تامین کنیم تا انگیزه مضاعفی برای آنها ایجاد شود، در کنار ورزشکاران مربیان نیز انتظاراتی دارند که باید تامین شود.

عرب‌شریفی درباره وضعیت شنای استان اصفهان نیز بیان داشت: در رشته‌شنا اصفهان قهرمانانی چون جمال چاووشی‌فر، برادران دادفر و… را دارد که حتی جامعه ورزش کشور به وجود آنها افتخار می‌کند و این استان با برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند قهرمانان بیشتری به کشور در عرصه‌های ملی و بین المللی معرفی کند.

وی ادامه داد: مربیانی در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو داریم که واقعا زحمت می‌کشند، که می‌توان به مرتضی شریعت، حمید شب‌انگیز و غیره اشاره کرد که حمید شب‌انگیز اکنون سرمربی تیم ملی واترپلوی جوانان است و این نیز باعثافتخار ما اصفهانی‌ها است.

عرب‌شریفی تصریح کرد: شب‌انگیز نزدیک به ۲ سال سرپرست هیات شنای استان اصفهان بود که فعالیت‌های خوبی در این مدت انجام داده و اکنون با حضور خلیلیان امیدوارم نتیجه مطلوبی که می‌خواهیم در رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو کسب کنیم.

وی پیرامون کمیته شیرجه استان گفت: مسئول این کمیته، مهدی محمدی یکی از شیرجه‌روهای قدیمی است که زحمات زیادی برای توسعه این رشته کشیده و به جرات می‌توانم قسم بخورم هیچ زمانی همچون اکنون کار نشده بود و نتایج این زحمات به مرور نمایان خواهد شد.

پیشکسوت‌شنا به رشته واترپلو اشاره کرد و افزود: در این کمیته بابک بسیطی به همراه همکاران و مربیانش زحمات‌زیادی را متحمل می‌شوند و در بحثکشف‌استعداد در رشته‌واترپلو در پایگاه‌های گوناگون از ورزشکارانی که از نظر فاکتورهای‌بدنی و تکنیک مناسب هستند استفاده می‌کنند.

پیشکسوت‌شنا و مشاور هیات‌شنای استان درباره هیات جدید استان نیز گفت: خلیلیان برای مرتبه دوم به عنوان رئیس هیات شنا انتخاب شده، این هیات نزدیک به ۴ ماه است فعالیت خود را آغاز کرده و آنچه مسلم است هر مسئولی هنگامی که روی کار می‌آید تلاش می‌کند بهترین کار را ارائه دهد و همه ما هم این انتظار را داریم.

این پیشکسوت‌شنا افزود: نزدیک به ۶ دهه است در رشته‌شنا فعالیت می‌کنم و تلاشم برای توسعه این رشته بوده که در این بین استان‌اصفهان در رشته‌های آبی قهرمانانی داشته و دارد که باعثافتخار جامعه ورزش هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز