خبرگزاری کار ایران

انتخابات بیانگر اجرای‌کامل‌دموکراسی بود؛

هاشمی: برخی از اعضا نگذاشتند انصراف بدهم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۳۸

این انتخابات بیانگر اجرای کامل دموکراسی بود. امیدوارم همه کسانی که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند از فدراسیون حمایت کنند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه در این انتخابات شاهد دموکراسی بودیم، گفت: می‌خواستم در دور دوم انصراف بدهم، اما برخی از اعضای مجمع اجازه نداد.

به گزارش ایلنا، سید مهدی هاشمی بعد از انتخاب مجددش به عنوان رئیس فدراسیون تیراندازی درباره احتمال مهندسی شدن این انتخابات اظهار داشت: اگر این موضوع درست بود انتخابات نباید به دور سوم کشیده می‌شد. این انتخابات بیانگر اجرای کامل دموکراسی بود. امیدوارم همه کسانی که برای انتخابات اعلام آمادگی کرده بودند از فدراسیون حمایت کنند.

وی از کاندیداهایی که در جریان مجمع آرایی را کسب کرده بودند به عنوان افرادی توانمند نام برد و گفت: از نظرات و افکار آنها در برنامه‌ریزی‌های آتی فدراسیون بهره خواهیم گرفت.

هاشمی درخصوص انصرافش در دور دوم انتخابات مجمع گفت: می‌خواستم اعلام انصراف کنم و به نفع کاندیدای دیگر کنار بکشم در این خصوص نیز با بعضی از اعضا مشورت کردم که متاسفانه با مخالفت آنها روبرو شدم.

وی درباره ۱۹ رأی مخالف که در مجمع به او داده شد به پایگاه خبری وزارت ورزش چنین توضیح داد: حتی اگر یک نفر هم مخالف باشد باید این موضوع را مورد توجه قرار داد.

رییس فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه اعتقاد به همکاری و مشارکت با تمامی اعضای مجمع را دارم، اظهار داشت: برخی از مباحثی که در مجمع توسط برخی از کاندیداها مطرح شد به این معنی بود که هم عملکرد و هم برنامه مورد مطالعه قرار نگرفته بود. این در حالی است که برخی از برنامه‌هایی که عنوان شد توسط اینجانب اجرایی شده بود. البته شاید اشکال اصلی این بوده که من نتوانسته‌ام به عنوان فرد اول مورد اتهام، اطلاع‌رسانی خوبی در مورد عملکردمان در این فدراسیون داشته باشم.

نماینده مردم تهران در مجلس درخصوص عدم حضور نماینده سازمان‌بازرسی گفت: در این مورد، مدیریت مجمع اختیار تصمیم‌گیری دارد. هر کسی در این باره اعتراض دارد، این موضوع در مراجع صالح قابل بررسی است. من حتی از سایر مراجع کسب نظر کردم که کارها به چه ترتیب می‌تواند ادامه پیدا کند. ما باید در قانونمنداری تقدم داشته باشیم. اگر اشکال قانونی در این موضوع وجود داشت در انتخابات حضور پیدا نمی‌کردم.

رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص مشکل فشنگ در تیراندازی گفت: در همکاری‌های جدیدی که با وزارت‌دفاع، ورزش و صنعت و معدن داشتیم این بود که باید برنامه‌ریزی کنیم تا از امکان ویژه برخوردار شویم. یکی از مشکلاتی که به مسئله سلاح دامن می‌زند تامین منابع بود. ما در حال نهایی کردن اسپانسر هستیم. توافقاتی انجام شده و تاخیر آن به دلیل برگزاری انتخابات بود. اسپانسر می‌خواست با کسی که رئیس می‌شود توافق نهایی را انجام دهد.

هاشمی در پاسخ به سؤالی درباره سؤال نمایندگان مجلس از وزیر ورزش نیز یادآور شد: با نتیجه‌ای که در بازی‌های آسیایی رقم خورد باید باور کنیم ورزش‌کشور راه اصلی خودش را پیدا کرده، با اینکه ما مدال بیشتری نسبت به دور قبل داشتیم در رتبه پایین قرار گرفتیم، اما تلاش‌ها در جهت درست حرکت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز