خبرگزاری کار ایران

قصدی برای حضور در انتخابات ندارم؛

دولو: فدراسیون‌ بسکتبالی جوان و با روحیه‌ تشکیل می‌دهیم!

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۸۲

ماموریتی به بنده محول شده تا مجمع را برگزار کنم از این رو، هیچ قصدی برای حضور در انتخابات ندارم.

سرپرست جدید فدراسیون بسکتبال گفت: امیدوارم با کمک خانواده بسکتبال بتوانیم فدراسیونی جوان و با روحیه را تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، طی حکمی رمضانعلی دولو را به عنوان سرپرست فدراسیون بسکتبال منصوب کرد. دولو ریاست انجمن فلوربال که از انجمن های فدراسیون انجمن‌های ورزشی است را نیز برعهده دارد.

دولو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انتصاب خود به عنوان سرپرست فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: بنده کارمند وزارت ورزش هستم و این ماموریت به من محول شد. قرار است شرایط برگزاری مجمع را فراهم کنم تا فدراسیون به مدیری شایسته برسد.

وی حضور خود در انتخابات فدراسیون بسکتبال را رد کرد و افزود: همانطور که گفتم ماموریتی به بنده محول شده تا مجمع را برگزار کنم. از این رو، هیچ قصدی برای حضور در انتخابات ندارم.

سرپرست فدراسیون بسکتبال ادامه داد: تا روز ۳ آذر که مهلت‌قانونی برای ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون به پایان می‌رسد، کار ثبت‌نام را انجام می‌دهیم و بعد شرایط برگزاری مجمع را فراهم می‌کنیم تا در نهایت، مدیری شایسته سکان فدراسیون را عهده‌دار شود و ما کار را به وی واگذار کنیم.

دولو در پایان، با اشاره به اینکه همچنان به کار خود در انجمن فلوربال ادامه می‌دهد، خاطرنشان کرد: البته باید این را هم یادآور شوم که بنده از خانواده بسکتبال هستم. در مورد انجمن فلوربال نیز همچنان کارهای‌مان را انجام می‌دهیم و تداخلی با کارم در فدراسیون بسکتبال ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز