خبرگزاری کار ایران

درجلسه کمیته‌فنی بررسی‌ شد؛

وضعیت نمایندگان‌ایران در واترپلوی باشگاه‌های آسیا / ابهام در انتخاب سرمربی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۷۵۷

درصورتی که نمایندگان ایران شرایط حضور قدرتمندانه جهت شرکت در باشگاه های آسیا را نداشته باشند، کمیته فنی بتواند نسبت به انتخاب تیم های بعدی بر اساس نتایج لیگ برتر سال ۱۳۹۲ اعلام نظر کند.

مصوبات جلسه روز چهارشنبه(۲۱ آبان) کمیته فنی واترپلو اعلام شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه اعضای حاضر به بحثو تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف واترپلو کشور پرداختند و صورت جلسه‌ای دو بندی را در حضور احمد یاقوتی، نادر غفوری، منصور مهذب، هادی بیک، حمید شب‌انگیز، سیروس طاهریان، حسین رضایی و علی اکبر شیرجیان تنظیم کردند.

در این جلسه مقرر شد دو باشگاه شهید شهبازی زنجان و نفت امیدیه نسبت به تسویه‌حساب با بازیکنان تیم‌های مذکور در لیگ برتر سال ۹۲ اقدام کنند و برگه مفاصاحساب آن را به فدراسیون شنا ارائه کنند.

همچنین مقرر شد پس از بررسی نفرات و کادر فنی دو تیم باشگاهی شهید شهبازی و نفت‌امیدیه از لحاظ فنی و کیفی، در صورتی که تیم‌های مذکور شرایط حضور قدرتمندانه جهت شرکت در باشگاه‌های آسیا را نداشته باشند، کمیته‌فنی بتواند نسبت به انتخاب تیم‌های بعدی بر اساس نتایج لیگ برتر سال ۹۲ اعلام‌نظر کند.

در این نشست قرار بود در مورد سرمربی جدید تیم ملی نیز تصمیم گیری شود که سایت فدراسیون شنا خبری در این باره منتشر نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز