خبرگزاری کار ایران

سعید احمدی به ایلنا خبر داد:

شکایت از ۳ داور ایرانی کاراته به خاطر زیر پا گذاشتن منافع‌ملی

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۸۴

من و چند عضو تیم ملی، مستنداتی در دست داریم که طی آن ادعاهای خود را اثبات خواهیم کرد تا همگان متوجه شوند این ۳ داور چه کارهایی انجام دادند…

نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۱۲ گفت: از ۳ داور ایرانی که در ماه‌های اخیر، منافع ملی را زیر سوال بردند، شکایت خواهیم کرد.

سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در این‌باره خاطرنشان کرد: در طول برپایی اردوها، شاهد تبعیض‌ها و ناداوری‌هایی از سوی ۳ داور کشورمان بودیم. آنها با کارهای خود منافع ملی را زیر سوال بردند. من و چند عضو تیم ملی، مستنداتی در دست داریم که طی آن ادعاهای خود را اثبات خواهیم کرد تا همگان متوجه شوند این ۳ داور چه کارهایی انجام دادند.

نفر دوم مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۱۲ در مورد حواشی‌اخیر در کاراته کشور، اظهار داشت: نتیجه‌ای که در آلمان کسب شد، به خاطر زحمات بچه‌ها و همچنین درایت بدنساز تیم ملی بود، وگرنه وضعیت آنقدر بد بود که بچه‌ها از جمله خود من نمی‌خواستیم لحظه‌ای در اردوها باشیم.

احمدی یادآور شد: رئیس فدراسیون به خاطر لج و لج‌بازی و همچنین به دلیل حمایت بچه‌ها از علی فداکار، نمی‌خواست سجاد گنج‌زاده، ایمان سنچولی و بهمن عسگری را به جهانی اعزام کند، اما با اصرار حسینی و همین‌طور فشار منتقدان، مجبور به انجام این کار شد.

نایب قهرمان کاراته جهان در پایان گفت: وضعیت اسف‌باری که کاراته به آن دچار شده را فقط خود جامعه کاراته می‌توانند بهبود ببخشند. البته وزارت‌ورزش نیز باید در این عرصه ورود کند. متاسفم که مسئولان وزارت‌ورزش، هیچ توجهی به خواسته‌های ملی‌پوشان کاراته ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز