خبرگزاری کار ایران

حاتمی خبر داد:

اجرای قوانین جدید والیبال در لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۰۵۰

قانون جدید برخورد با تور والیبال در لیگ برتر والیبال سال جاری اجرا می شود و بازیکنان و کادر فنی نسبت به این موضوع حساس باشند.

رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: قانون جدید برخورد با تور والیبال در لیگ برتر والیبال سال جاری اجرا می شود و بازیکنان و کادر فنی نسبت به این موضوع حساس باشند.

به گزارش ایلنا، امیدوار حاتمی افزود: از این به بعد و در تمامی مسابقات لیگ برتر، دسته یک و زیر گروه انحصارا قانون جدید تصویب شده در کنگره جهانی والیبال در باره تماس با تور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: تماس با تور در بین دو آنتن در جریان عمل بازی با توپ خطا است مخصوصا برای بازیکنانی که در حال بازی با توپ در پست های حمله و دفاع هستند و این قانون از لیگ برتر والیبال از فردا یکشنبه اجرا می شود. در ضمن این قانون برای والیبال ساحلی و سالنی نیز اجرا خواهد شد و فرقی با هم ندارند.

رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: موردهای دیگری نیز وجود دارد مانند منطقه آزاد که قبلا از خطوط کناری ۶ متر و خطوط انتهای زمین ۹ متر بود و این میزان به ترتیب به ۵ و ۶.۵ متر تغییر کرده است و حداکثری نیز وجود ندارد.

وی درباره خانه‌های تور والیبال نیز گفت: در لیگ ایران همانند گذشته با خانه‌های ۱۰ سانتی‌متری است زیرا تور با خانه‌های پنج سانتی‌متری در برخی مسابقات جهانی که مناسب تبلیغ است در موارد خاص که اسپانسر تقاضا کند، انجام می‌شود.

امیدوار حاتمی درباره داوران قضاوت کننده در لیگ برتر والیبال نیز گفت: کلیه داوران بین المللی و کاندید ایران که ۳۰ نفر هستند، در لیگ برتر والیبال سوت می زنند. در لیگ دسته یک و زیر گروه نیز علاوه بر داوران بین المللی و نامزد، داوران ملی و دیگر سطح ها قضاوت خواهند کرد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران از فردا یکشنبه با شش مسابقه در شهرهای مختلف ایران آغاز می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز