خبرگزاری کار ایران

کاراته قهرمانی جهان - آلمان؛

عباسعلی باصعود به فینال تاریخ ساز شد / جدال با نماینده مصر برای طلا

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۶۰

عباسعلی در مرحله نیمه نهایی کاراته کای مجارستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا شنبه با نماینده مصر رقابت می کند.

عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران با برتری مقابل همه رقبا و صعود به دیدار نهایی مسابقات قهرمانی جهان به عنوان اولین بانوی کاراته‌کای ایرانی تاریخ ساز شد.

به گزارش ایلنا، حمیده عباسعلی که مدتی قبل موفق به کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی شده بود در اولین حضور جهانی خود دست به کار بزرگی زد و با شکست همه رقبا راهی بازی پایانی شد تا به عنوان اولین بانوی کاراته‌کای ایرانی حضور در فینال رقابت های جهانی را تجربه کند.

عباسعلی که در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شده بود در دور دوم نماینده بلژیک را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. وی در مرحله بعدی حریف اسپانیایی خود را یک بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.

عباسعلی در مرحله نیمه نهایی کاراته کای مجارستان را از پیش رو برداشت و فینالیست شد. وی برای کسب مدال طلا با نماینده مصر رقابت می کند.

بیست و دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان از صبح امروز(چهارشنبه) با حضور ۸۸۷ کاراته کا از ۱۱۶ کشور در برمن آلمان آغاز شده است.

پیش از این در بخش مردان، سجاد گنچ زاده به فینال این مسابقات راه یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز