خبرگزاری کار ایران

واترپلوی جوانان آسیا - اندونزی؛

خاکبان: امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم / همه تیم ها با قدرت آمده اند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۸۱۶

همه تیم ها با تمام قدرت و نفرات برتر خود در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده اند. امیدوارم بتوانیم در این دوره از رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مربی تیم واترپلو جوانان ایران در آستانه رقابت های قهرمانی جوانان آسیا و دیدار با ازبکستان گفت: امیدوارم در این دوره از رقابت ها که تمام تیم ها با قدرت و نفرات برتر خود شرکت کرده اند، بهترین نتیجه را بگیریم.

به گزارش ایلنا، دانیال خاکبان مربی تیم واترپلوی جوانان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تیم جوانان فردا ازساعت ۱۵:۵۰ به وقت محلی اولین دیدار خود را با تیم ازبکستان انجام می دهد. روز سه شنبه با تیم قدرتمند ژاپن مسابقه داریم. واترپلوئیست های جوان روزهای آتی به ترتیب برای رقابت با تیم های سنگاپور، چین و اندونزی به آب می زنند.

وی افزود: همه تیم ها با تمام قدرت و نفرات برتر خود در مسابقات شرکت کرده اند. امیدوارم بتوانیم در این دوره از رقابت ها بهترین نتیجه را کسب کنیم.

گفتنی است تیم واترپلوی جوانان کشورمان عنوان نایب قهرمانی دوره گذشته این مسابقات را در اختیار دارد. تیم ژاپن در دوره گذشته که به میزبانی سنگاپور برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت.

هدایت تیم واترپلوی کشورمان را حمید شب انگیز برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز