خبرگزاری کار ایران

به مردم آدرس غلط می دهند؛

مرادی: فدراسیون وزنه برداری واقعیت ها را نمی گوید / آقایان حق ایران را تضییع می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۷۱۱

خبر عمل جراحی مولایی را در شرایطی روی سایت فدراسیون آورده اند که این وزنه بردار خوب کشورمان، بابت عمل خود ۱۱ میلیون تومان پول پرداخت کرده، اما می گوید که فدراسیون این پول را به او نمی دهد.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: فدراسیون وزنه برداری اطلاعات درستی به مردم و خانواده وزنه برداری نمی دهد و این رویه درستی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سایت فدراسیون وزنه برداری امروز خبری را منتشر کرد که طی آن، زمان برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا دچار تغییر شده و این اتفاق را ناشی از " خودخواهی " دبیرکل ایرانی کنفدراسیون آسیا عنوان کرده است.

علی مرادی دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در گفتگو با خبرنگار ایلنا در این باره تصریح کرد: متاسفانه سایت فدراسیون که با پول بیت المال اداره می شود و باید منعکس کننده واقعیات وزنه برداری باشد، دروغ پراکنی می کند و به همین دلیل جواب آنها را نمی دهم.

وی در مورد تغییر زمان برگزاری جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: در تقویم کنفدراسیون وزنه برداری آسیا، روزهای ۱۸ تا ۲۴ نوامبر(۲۷ آبان تا ۳ آذر) زمان برگزاری جام باشگاه های آسیا و همچنین مسابقات قهرمانی جوانان آسیا – آفریقا تعیین شده بود، اما چون برای رقابت های آسیا – آفریقا تنها ۳-۴ تیم آفریقایی اعلام آمادگی کردند، قرار شد مسابقات جام باشگاه ها را قبل از آسیا – آفریقا برگزار کنیم، از این رو، این ۲ رویداد در همان زمان اعلام شده برگزار خواهند شد و هیچ تغییری در برنامه قبلی ایجاد نشده است.

رئیس پیشین فدراسیون وزنه برداری کشورمان ادامه داد: مسئله دیگر این بود که با توجه به اینکه ممکن بود جام باشگاه های آسیا باعثآسیب دیدگی وزنه برداران شود، تصمیم گرفتیم رقابت های آسیا – آفریقا، را در روزهای ۲۲ و ۲۳ نوامبر برگزار کنیم.

مرادی در ادامه با بیان اینکه مسئولان فدراسیون وزنه برداری با این کارهای خود آدرس غلط به مردم می دهند، اظهار داشت: دوستان به جای اینکه پاسخگوی عملکرد ضعیف خود در بازی های آسیایی اینچئون باشند، این قبیل حرف ها را مطرح می کنند.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا درخصوص عدم پاسخگویی مسئولان فدراسیون به نامه های کنفدراسیون آسیا پیرامون میزبانی مسابقات غرب آسیا به میزبانی کشورمان، گفت: در نظر داشتیم رقابت های غرب آسیا و همچنین مسابقات پیشکسوتان را به میزبانی کشورمان و در استان فارس برگزار کنیم. برای این کار، هماهنگی هایی نیز با نمایندگان مجلس انجام شده بود. آنها نیز موضوع را به اطلاع وزارت ورزش رساندند که وزارت هم به فدراسیون نامه نوشت تا در این خصوص اقدامات لازم انجام شود اما مسئولان فدراسیون، پاسخی به این نامه ندادند تا به این ترتیب میزبانی مسابقات از ایران گرفته شود.

وی در ادامه، به سایر کارشکنی های رئیس فدراسیون وزنه برداری اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا را در حالی در پیش داریم که به همه کشورها اعلام کرده ایم نمایندگان خود را اعلام کنند، اما فدراسیون ایران نه نماینده ای از خودشان را معرفی کرده اند و نه حتی نام بنده را. البته به خاطر اینکه من دبیرکل آسیا هستم، اتوماتیک وار می توانم در انتخابات کاندیدا شوم، اما حرفم این است که آقایان در فدراسیون، حق ایران را تضییع می کنند.

رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری در مورد سایر مشکلات وزنه برداری ایران خاطرنشان کرد: در آستانه مسابقات جهانی، لیگ را برگزار می کنند. این کار صدای همه تیم ها و ورزشکاران را در آورده است. در زمان ما، پیش از برگزاری لیگ جلساتی با تمامی مربیان و وزنه برداران برگزار می کردیم و به تفاهم می رسیدیم، اما الان قبل از مسابقات جهانی، لیگ را برگزار می کنند چون اهداف ملی و نگاه ملی ندارند.

مرادی افزود: ثمره این قبیل تصمیمات نادرست، مصدومیت قهرمانانی همچون بهادر مولایی است که پیش از بازی های آسیایی اینچئون، دچار مصدومیت شد تا کاروان کشورمان از یک مدال مسلم محروم شود.

دبیرکل کنفدراسیون وزنه برداری آسیا در پایان با اشاره به نارضایتی قهرمانان از عدم رسیدگی به وضعیت آنها، گفت: خبر عمل جراحی مولایی را در شرایطی روی سایت فدراسیون آورده اند که این وزنه بردار خوب کشورمان، بابت عمل خود ۱۱ میلیون تومان پول پرداخت کرده، اما می گوید فدراسیون این پول را به او نمی دهند و یا اینکه قبلا علیرضا سلیمانی را به عنوان آینده وزنه برداری ایران معرفی کردند، اما نام او را از فهرست اعزامی به مسابقات جهانی خارج کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز