خبرگزاری کار ایران

بوکسورخوزستانی آوردند، مقام نیاوردند؛

غزنوی: پیشنهاد ریاست بدهند، قبول می کنم / کمپ دائمی تیم ملی را در اصفهان راه اندازی می کنم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۶۴۷

در دوره قبل مسابقات کشوری، بوکسورهای خوزستان را تحت عنوان تیم اصفهان به رقابت ها اعزام کردند و جالب این که باز هم مقامی نیاوردند. امسال هم که مجددا تیم اصفهان در مسابقات کشوری روی سکو نرفت.

داور ملی بوکس ایران از احتمال سرپرستی خود در هیات بوکس استان اصفهان خبر داد و گفت: در صورتی که پیشنهاد بدهند، آن را قبول می کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رشته بوکس در استان اصفهان، شرایط مساعدی ندارد و به همین دلیل، اهالی بوکس استان بارها نسبت به عملکرد رئیس کنونی هیات، اعلام نارضایتی کرده اند. در همین راستا، از فدراسیون بوکس خبر می رسد که رئیس هیات بوکس استان اصفهان به زودی تغییر می کند و محمد رضا غزنوی، جایگزین رئیس کنونی هیات خواهد شد.

غزنوی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره تصریح کرد: حدود دو ماه پیش، احمد ناطق نوری در سفر خود به اصفهان، جلسه ای با دکتر خلیلیان مدیرعامل باشگاه سپاهان داشت که در آن نشست، مدیرعامل باشگاه سپاهان قول مساعد داد همه جوره از بوکس استان حمایت کند. همچنین آقای ناطق نیز تمایل خود را برای انتصاب بنده اعلام کرد.

وی افزود: دکتر خلیلیان از دوستان بنده است و همواره به من لطف دارد. ایشان در آن جلسه اعلام کرد در صورتی که بنده رئیس هیات بوکس استان شوم، امکانات باشگاه سپاهان را در اختیار بوکس استان قرار می دهد.

داور ملی بوکس کشورمان ادامه داد: بوکس استان اصفهان پتانسیل بالایی دارد. اگر ریاست هیات به بنده محول شود، یکی از اصلی ترین برنامه هایم، راه اندازی کمپ دائمی تیم های ملی در اصفهان است. ضمن این که تیم بوکس سپاهان را نیز در لیگ شرکت خواهم داد.

عضو کمیته داوران فدراسیون بوکس، با انتقاد از شرایط کنونی حاکم بر بوکس استان اصفهان اظهار داشت: در دوره قبل مسابقات کشوری، بوکسورهای خوزستان را تحت عنوان تیم اصفهان به رقابت ها اعزام کردند و جالب این که باز هم مقامی نیاوردند. امسال هم که مجددا تیم اصفهان در مسابقات کشوری روی سکو نرفت، آن هم در شرایطی که بوکس اصفهان پتانسیل بسیار بالایی دارد.

وی یادآور شد: با توجه به تمامی این شرایط و نظر مساعد آقای ناطق و همچنین حمایت های دکتر خلیلیان از بنده، فدراسیون می بایست حکم سرپرستی من در هیات بوکس استان اصفهان را صادر کند که در این صورت با تمام قوا در خدمت بوکس استان هستم.

غزنوی در پایان، در مورد کمیته داوران فدراسیون بوکس نیز گفت: حضور طغرایی اتفاق خوبی برای داوری بوکس کشور است. وی مدیری کاربلد و توانمند است که حرف دل داوران درد کشیده را می فهمد. امیدوارم با توجه به حضور ایشان، داوری بوکس ایران به جایگاهی شایسته دست پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز