خبرگزاری کار ایران

واترپلو با نرفتن به اینچئون نابود شد؛

شیرجیان: نمی خواهم کمیته آموزش لطمه ببیند / برای ادامه همکاری با فدراسیون شرط دارم

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۳۹۹

مسئولان کمیته المپیک و یا هر مسئول دیگری که باعثاعزام نشدن تیم ملی واترپلو به بازی های آسیایی شد باید پاسخ سرخوردگی و بی انگیزگی ورزشکاران رشته واترپلو را بدهند.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون‌ شنا گفت: برای ادامه همکاری در این مسئولیت باید با مسئولان فدراسیون صحبت کنم و شرایطم را با آنها در میان بگذارم تا در این زمینه به تصمیم‌گیری برسیم.

علی‌اکبر شیرجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این‌مطلب افزود: با توجه به فرصت‌تحصیلی که در دوره دکترای رشته‌برق برایم فراهم شده نمی‌توانم مثل‌گذشته در فدراسیون بطور تمام‌وقت حضور فیزیکی داشته باشم و برای کارهای اجرایی وقت بگذارم از همین‌رو در نظر دارم با مسئولان فدراسیون صحبت کنم تا در این‌باره به نقطه نظر مشترکی برسیم تا کمیته‌آموزش لطمه نبیند.

وی از تاسیس بانک‌اطلاعاتی در مورد مربیان و شناگران‌فعال کشور خبر داد و گفت: در نظر داریم از افرادی که تاکنون با گذراندن دوره‌های آموزشی زیرنظر فدراسیون به صورت رسمی و در قالب مربی یا شناگر فعالیت دارند اطلاعات کامل و جامعی را جمع آوری کنیم تا بطور پیوسته فعالیت و پیشرفت آنها را مورد ارزیابی و رصد قرار دهیم.

وی تصریح کرد: مقدمات این کار انجام شده و در حال پیگیری امور هستیم تا هر چه سریع‌تر این بانک‌اطلاعاتی در فدراسیون‌ شنا تاسیس و راه‌اندازی شود که می تواند یک پایگاه اطلاعاتی جامع از افراد فعال در حوزه شنای کشور باشد.

مربی تیم واترپلوی دانشگاه‌آزاد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد شانس قهرمانی این تیم در فصل جدید لیگ برتر واترپلو گفت: تیم ما از بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای تشکیل شده و تلاش مجموعه باشگاه این است که با یکدلی، وحدت و یکپارچگی تیمی به عنوان قهرمانی لیگ دست یابیم که البته در این راه تیم ماهان سپاهان رقیب جدی برای ماست و برای رسیدن به قهرمانی باید در بازی برگشت هم این تیم را شکست دهیم.

ملی‌پوش اسبق تیم ملی واترپلو در مورد تیم واترپلوی ساحلی و حضور این تیم در بازی‌های ساحلی آسیا در تایلند گفت: ۷ بازیکن این تیم از بازیکنان دانشگاه آزاد هستند که با شناختی که از آنها دارم معتقدم این تیم با بازیکنان کیفی و باتجربه‌ای که در اختیار دارد، می‌تواند روی سکوی‌آسیا باشد هرچند کشورهای آسیایی نظیر چین، قزاقستان، ازبکستان و… رقیبان‌اصلی ما در این مسابقات خواهند بود.

وی با انتقاد از مسئولان کمیته‌ملی‌المپیک در اعزام‌نکردن تیم ملی واترپلو به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: این تصمیم مسئولان کمیته‌ملی‌المپیک انگیزه‌ها را در بین ملی‌پوشان از بین برد و حالا آنها حتی برای حضور در رقابت‌های لیگ که تنها منبع درآمدی‌شان محسوب می‌شود هم انگیزه چندانی ندارند و با این کار رشته مظلوم واترپلو که کمترین توجهی به آن نمی‌شود لطمه دیگری خورد چراکه این تیم پیش از این از حضور در بازی‌های آسیایی گوانگجو هم محروم نشده بود و در واقع دوری ۸ ساله از آسیا این رشته را نابود می‌کند.

ملی پوش اسبق واترپلو یادآور شد: فوتبال که این همه آن را در بوق و کرنا می‌کنند در بازی‌های آسیایی چه گلی بر سر ورزش ما زد؟ آیا بهتر نبود این فرصت هم در اختیار ورزشکارانی که در واترپلو فعالیت می‌کنند، قرار می‌گرفت تا سطح فنی‌شان را نسبت به تیم‌های آسیایی بسنجند. مسئولان کمیته المپیک و یا هر مسئول دیگری که باعثاعزام نشدن واترپلو به بازی‌های آسیایی شد باید پاسخ سرخوردگی و بی انگیزگی ورزشکاران رشته واترپلو را بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز