خبرگزاری کار ایران

دلال‌ها جایی می‌روند که پول باشد؛

کرمی: لیگ‌تکواندو جای دلال‌ها نیست / مشکل صداوسیما و فوتبال به سود سایر ورزش‌ها

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۳۴

بالاترین سقف قرارداد در لیگ تکواندو مربوط به مهدی خدابخشی و به مبلغ ۷۰ میلیون تومان است. پس دلال نمی‌تواند وارد عرصه تکواندو شود.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون تکواندو گفت: در لیگی که سقف قراردادش ۷۰ میلیون تومان است، دلال‌ها وارد نمی‌شوند.

محمد کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص اضافه‌شدن یک تیم دیگر به جمع تیم‌های لیگ‌برتر تکواندو در فاصله حدود ۱۰ روز تا آغاز مسابقات، یادآور شد: این تیم در زمان اعلام شده ثبت‌نام اولیه را انجام داده و مبلغ ورودیه را نیز پرداخت کرده بود، بنابراین مشکلی برای شرکت در لیگ ندارد.

وی افزود: فصل جدید لیگ‌برتر از روز ۱۸ آبان‌ماه جاری و با همان ۷ تیمی که ثبت‌نام کرده و ورودیه را نیز پرداخت کرده‌اند، آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ‌برتر تکواندو، در پاسخ به این سوال که آیا امسال هم تمامی رقابت‌های لیگ در تهران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اولا اینکه هر تیمی که بخواهد میزبان باشد باید مبلغ ۵ میلیون تومان بابت میزبانی پرداخت کند. از سوی دیگر، تمامی تیم‌های حاضر در لیگ‌برتر به غیر از شهرداری‌ورامین، از تهران هستند. بنابراین ما چاره‌ای نداریم جز اینکه مسابقات را در تهران برگزار کنیم.

کرمی در ادامه در مورد ورود دلال‌ها به رقابت‌های لیگ تکواندو خاطرنشان کرد: دلال‌ها جایی می‌روند که پول باشد. الان بالاترین سقف قرارداد در لیگ تکواندو مربوط به مهدی خدابخشی و به مبلغ ۷۰ میلیون تومان است. پس دلال نمی‌تواند وارد عرصه تکواندو شود.

وی ادامه داد: البته به نظرم یکی - دو تکواندوکار حرفی را از روی احساسات خود زده‌اند، اما لیگ‌تکواندو جایی نیست که دلال‌ها بخواهند ورود کنند چون پولی در آن نیست.

رئیس سازمان‌لیگ تکواندو با اشاره به اینکه در صورت مشاهده پدیده دلالی با عوامل آن برخورد خواهیم کرد، گفت: اگر در این خصوص گزارشی به دست ما برسد، قطعا بررسی و با خاطیان برخورد خواهیم کرد، اما خوشبختانه تمامی تیم‌های حاضر در لیگ، یک نفر را مسئول عقد قرارداد با بازیکنان مشخص کرده‌اند که آنها نیز با فدراسیون در ارتباط هستند. از این رو، قضیه دلالی در لیگ تکواندو منتفی است.

کرمی در پایان درباره پخش تلویزیونی لیگ‌تکواندو تصریح‌کرد: فصل‌گذشته، تلویزیون همکاری‌خوبی با ما داشت. امسال نیز امیدوارم این تعامل بیشتر شود. یک نکته را هم باید بگویم و آن اینکه بابت مشکل پیش‌آمده بین فدراسیون فوتبال و صداوسیما خوشحال نیستم، اما فکر می‌کنم شاید این مساله باعثشود رسانه‌ملی حداقل برای مدتی، رویدادهای سایر رشته‌ها از جمله تکواندو را بیشتر پوشش دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز