خبرگزاری کار ایران

تقابل ۱۱۹ هوگوپوش در ۳ روز؛

گردهمایی ستارگان تکواندوی‌جهان در جایزه‌بزرگ منچستر

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۲۰۷

در مسابقات گرنپری، تیم ملی تکواندوی‌کشورمان برای حضور در سومین مرحله این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۴ با ۷ هوگوپوش، بامداد فردا(سه شنبه) عازم منچستر انگلیس می‌شود.

سومین مرحله از مسابقات جایزه‌بزرگ(گرندپری)، از دوم آبان‌ماه به میزبانی منچستر انگلیس آغاز و قهرمانان برجسته‌جهان برای افزایش امتیازاتشان در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل مبارزات خود را پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه مسابقات جایزه‌بزرگ(گرندپری)، تیم ملی تکواندوی‌کشورمان برای حضور در سومین مرحله این رقابت‌ها در سال ۲۰۱۴ با ۷ هوگوپوش، بامداد فردا(سه شنبه) عازم منچستر انگلیس می‌شود.

در این رقابت‌ها که نفرات اول تا ۳۱ رنکینگ المپیکی مجاز به حضور هستند، به نفرات اول، ۴۰ امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک و ۵ هزار دلار جایزه نقدی اهدا می‌شود، نفر دوم ۲۴ امتیاز و ۳ هزار دلار و نفرات سوم هم ۱۴.۴ امتیاز و هزار دلار جایزه دریافت خواهند کرد.

مبارزات جذاب و دیدنی ستارگان تکواندوی‌جهان در سومین مرحله مسابقات جایزه‌بزرگ(گرندپری)، از جمعه(دوم آبان‌ماه) به مدت ۳ روز و در ۴ وزن المپیکی پیگیری می‌شود و هادی مستعان، فرزان عاشورزاده، محمد باقری‌معتمد، بهنام اسبقی، مهدی خدابخشی، مسعود حجی‌زواره و سجاد مردانی، رنکینگ‌داران المپیکی کشورمان در این رقابت‌ها هستند که با هدایت بیژن مقانلو(سرمربی)، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی(مربی) به مصاف حریفان خواهند رفت.

بر اساس برنامه اعلام شده، ثبت‌نام تیم‌ها طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ مهرماه انجام و سمینار هماهنگی داوران نیز سه‌شنبه و چهارشنبه(۲۹ و ۳۰ مهرماه) برگزار خواهد شد. جلسه قرعه‌کشی مسابقات و وزن‌کشی رقابت‌های روز نخست نیز پنجشنبه(اول آبان‌ماه) پیگیری می‌شود.

در اولین روز این مسابقات، جمعه(دوم آبان‌ماه)، مبارزات تکواندوکاران اوزان ۶۷ - و ۶۷ + کیلوگرم زنان و ۸۰ + کیلوگرم مردان پیگیری خواهد شد که از تیم ایران سجاد مردانی به دیدار رقبای خود می‌رود.

شنبه(۳ آبان‌ماه) و در روز دوم، تکواندوکاران اوزان ۸۰ - و ۵۸ - کیلوگرم مردان و ۴۹ - کیلوگرم زنان مبارزات خود را آغاز می‌کنند و از تیم ایران فرزان عاشورزاده، هادی مستعان، مهدی خدابخشی و مسعود حجی‌زواره به روی شیاپ‌چانگ خواهند رفت.

یکشنبه(۴ آبان‌ماه) و در آخرین روز مسابقات نیز رقابت‌های اوزان ۶۸ - کیلوگرم مردان و ۵۷ - کیلوگرم زنان برگزار می‌شود که از تیم ایران بهنام اسبقی و محمد باقری‌معتمد رودروی حریفان خود قرار خواهند گرفت. در رقابت‌های بخش مردان ۱۱۹ تکواندوکار مبارزه می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز