خبرگزاری کار ایران

در گرندپریکس منچستر و قهرمانی‌اروپا؛

تکواندوکاران از کلاه‌الکترونیکی و پاشنه‌بند استفاده می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۸۵۹

سومین دوره مسابقات گرندپریکس منچستر که یکی از رویدادهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل است طی روزهای دوم تا چهارم آبان ماه برگزار خواهد شد.

مسابقات تکواندوی گرندپریکس منچستر در حالی برگزار خواهد شد که براساس اعلام فدراسیون جهانی، تکواندوکاران از کلاه الکترونیکی و پاشنه بند استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سومین دوره مسابقات گرندپریکس منچستر که یکی از رویدادهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل است طی روزهای دوم تا چهارم آبان‌ماه برگزار خواهد شد که برای حضور در این پیکارها، تیم کشورمان با ۷ ملی پوش عازم انگلیس می شود.

یکی از قوانین جدید در رقابت‌های منچستر، استفاده از کلاه‌الکترونیکی جدیدی است که برای بالابردن دقت در ثبت امتیاز به کار گرفته خواهد شد که شرکت دیدو برای اولین بار آن را تولید کرده است. از این محصول که در مسابقات‌آزاد سوییس نیز استفاده شد، در دوره سوم تورنمنت گرندپریکس منچستر و همچنین مسابقات قهرمانی اروپا که در رده سنی کمتر از ۲۱ سال در اتریش برگزار خواهد شد، استفاده می شود.

محصول جدید دیگری که در پیکارهای منچستر به کار گرفته خواهد شد، " پاشنه بند " است که باید به همراه جوراب های الکترونیکی استفاده شود. این محصول، شامل یک سنسور اضافه است و کمک می کند امتیاز وارده به کلاه الکترونیکی، دقیق‌تر ثبت شود. در بخشی که سنسور اضافی تعبیه شده است، پارچه مخصوصی استفاده شده که از سُر خوردن بر روی شیاپ چانگ جلوگیری می کند.

بر این اساس و با اعلام فدراسیون جهانی، از این پس در هر رویدادی که از کلاه الکترونیکی استفاده می‌شود، استفاده از پاشنه بند نیز الزامی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز