خبرگزاری کار ایران

در تدارک انتقال باشگاه هستیم؛

خواجه وند: صادقیان مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد / اختیارات حامی مالی مشخص است

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۷۶

مدت محرومیت پیام صادقیان دو ماه بود و بر این اساس وی مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس در روز ۲۴ مهر ماه ندارد. این مساله از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز تایید شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تهران گفت: محرومیت پیام صادقیان به پایان رسیده است و وی مشکلی برای همراهی سرخپوشان از تاریخ ۲۴ مهرماه ندارد.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه وند در ارتباط با وضعیت پیام صادقیان و قطعیت حضور او در دیدار جام حذفی اظهار کرد: مدت محرومیت پیام صادقیان دو ماه بود و بر این اساس وی مشکلی برای همراهی تیم پرسپولیس در روز ۲۴ مهر ماه ندارد. این مساله از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز تایید شده است.

وی در مورد مسائل و حاشیه های پیش آمده درباره حامی مالی باشگاه طی روزهای گذشته گفت: بنای کار باشگاه بر حفظ حامی مالی است، به گونه ای که کار به بهترین شکل انجام شود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس تصریح کرد: در قرارداد حامی مالی حدود اختیارات آنها مشخص است و آنان در حوزه مسائل اقتصادی ورود می کنند و دخالتی در مباحثمدیریتی ندارند.

خواجه وند ادامه داد: درباره شایعاتی که طی روزهای اخیر در حوزه انتخاب مدیر عامل و یا اضافه شدن اعضا به هیأت مدیره مطرح شده است باید تاکید کنم که بحثهیات مدیره و تغییرات مربوط به آن در اختیار مجمع باشگاه است و تصمیم گیری ها صرفا در آن سطح صورت می گیرد که تا این لحظه هم مطلبی به باشگاه اعلام نشده است.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می شود در آینده نزدیک، به منظور واگذاری سهام پرسپولیس درج آگهی صورت خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: آن چیزی که از تکالیف هیات مدیره است تدارک انتقال باشگاه به بخش خصوصی است. جلسات متعددی هم انجام شد که آخرین آن، نشست با کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بود. در آن نشست موارد متعددی بررسی و توصیه شد اما اینکه این کار چه زمانی اجرایی شود از تکالیف و اختیارات سازمان خصوصی سازی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز