خبرگزاری کار ایران

در ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸؛

عملکرد تیم ملی شنا در بازی‌های آسیایی بررسی شد / ارائه راهکارهای نخبه‌پروری!

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۸۰

جلسه ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با هدف بررسی عملکرد تیم ملی شنا در بازی‌های آسیایی اینچئون، شناسایی نقاط قوت و ضعف شنای کشور برگزار شد.

در نخستین جلسه ستاد بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در محل فدراسیون شنا، راهکارهای عملیاتی در زمینه نخبه‌پروری و استعدادیابی شناگران ارائه شد.

به گزارش ایلنا، نخستین جلسه ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جهت آماده سازی تیم ملی شنا برای حضور قدرتمند در این رقابت‌ها روز شنبه(۱۲مهر) راس ساعت ۱۱:۳۰ در محل فدراسیون شنا برگزار شد. این گردهمایی در راستای برنامه میان مدت فدراسیون شنا و با حضور محسن رضوانی و محسن سمیع‌زاده رئیس و دبیر فدراسیون، کاوه احمدی مشاور عالی فدراسیون! آرش شرافت وزیری، فرشاد کرمی، محمد بیداریان، خشایار حضرتی، عباسعلی کشتکار و مجید مشتاق تشکیل شد.

جلسه ستاد بازی های آسیایی ۲۰۱۸ با هدف بررسی عملکرد تیم ملی شنا در بازی های آسیایی اینچئون، شناسایی نقاط قوت و ضعف شنای کشور به منظور برنامه ریزی هر چه بهتر و ارائه طرح نخبه پروری و تعیین تاریخ اولین اردوی متمرکز ۲۰۱۸ برگزار شد.

در این جلسه خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنا گزارشی از عملکرد شناگران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون ارائه داد و درباره شرایط کمی و کیفی شناگران در بازی های آسیایی صحبت کرد.

در ادامه احمد یاقوتی ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شنای کشور، با بیان اینکه چند رکورد ملی در این بازی ها ارتقا پیدا کرد و همچنین پوست اندازی جوان تیم ملی عملکرد کادر فنی و تیم ملی شنا را قابل قبول ارزیابی و بر لزوم برنامه ریزی بر اساس منابع و امکانات موجود تاکید کرد.

محسن رضوانی ضمن تشکر از مجموعه شنای کشور بر لزوم برگزاری نشست های مشترک با مدیران وزارت ورزش و جوانان کشو برای اجرای برنامه های عملیاتی تاکید کرد. همچنین محسن رضوانی در ادامه خاطر نشان کرد باید به تجزیه و تحلیل وضعیت شناگران در بازی های آسیایی بپردازیم و او به صورت بندی شرایط شنا و شناگران به منظور برنامه ریزی برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ توجه داشت.

محسن سمیع زاده نیز افزود: مسائل و مشکلاتی از جمله تعلیق فدراسیون شنا در چند سال گذشته اتفاق افتاد که مانع پیشرفت شنا کشور شد. بدهی های فراوان فدراسیون و عدم پایه سازی شناگران در سال های گذشته از مهم ترین تهدید ها برای فدراسیون هستند. با توجه منابع و امکانات محدود اجاره دادن استخرهای شنا به افراد غیر متخصص مسئله نخبه پروری و استعدادیابی را با مشکل مواجه می کند.

در پایان جلسه راهکارهای عملیاتی ارائه شد که مهم ترین آن ها به شرح زیر است:
۱ - برنامه ریزی به منظور استعدایابی برای شناگران زیر ۱۴ سال
۲ - نخبه پروری(برنامه میان مدت جهت حضور قدرتمند در بازی های آسیایی۲۰۱۸) در رده های سنی ۱۵ - ۱۷ سال
۳ - برنامه ریزی کادرفنی تیم ملی شنا برای مسابقات قهرمانی جهان و المپیک

بعد از برگزاری این نشست در ادامه برنامه ریزی ها برای بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جلسات واترپلو و شیرجه نیز تشکل می شود. در جلسات بعدی این اهداف و راهکارها مورد بحثو بررسی قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز