خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

کشتکار: از عملکرد شناگران راضی هستم / مصدومیت‌انصاری روی نتیجه‌کلی ما تاثیر گذاشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۳۸۲

از کمیته ملی و وزارت‌ورزش درخواست حمایت و برنامه‌ریزی درازمدت دارم. برنامه بلندمدت یعنی از حالا برای بازی‌های آسیایی دوره بعد کار کنیم، نه اینکه ۵ ماه مانده به مسابقات اردو داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی شنا در حاشیه بازی‌های آسیایی اینچئون با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی بلند مدت در شنا گفت: از عملکرد ملی‌پوشان شنا راضی هستم و امیدوارم در آینده با ثبات کار بیشتر شاهد اجرایی شدن برنامه‌ها باشیم.

به گزارش ایلنا، عباسعلی کشتکار پس از پایان مسابقات شنای بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تمام پیش‌بینی‌ها یکی از شناگران جوان ما دچار آسیب‌دیدگی شد. این موضوع روی نتیجه کلی ما تاثیر گذاشت. انصاری می‌توانست رکوردهای ملی را جابجا کند، ولی تلاش بیش از حد باعثدر رفتگی کتفش شد، با این‌حال من و فدراسیون از عملکرد ملی‌پوشان راضی هستیم.

وی افزود: از کمیته ملی المپیک و وزارت‌ورزش درخواست حمایت و برنامه‌ریزی درازمدت دارم. برنامه بلندمدت یعنی از حالا برای بازی‌های‌آسیایی دوره بعد کار کنیم، نه اینکه ۵ ماه مانده به مسابقات اردو داشته باشیم. متاسفانه این روندی است که اکثر تیم‌های ورزشی ما دنبال می‌کنند و اصلا درست نیست. همین روند آماده‌سازی سریع باعثآسیب‌دیدگی ورزشکاران خواهد شد.

سرمربی‌تیم‌ملی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به مدال‌آسیایی به برنامه‌ریزی طولانی مدت ۸ تا ۱۰ ساله نیاز داریم. متاسفانه این کار در ایران به خاطر تغییرات پیاپی مدیران صورت نمی‌گرفت. امیدواریم در آینده با ثبات‌کار شاهد اجرایی شدن برنامه‌ها باشیم.

ابراز رضایت سرمربی تیم‌ملی از عملکرد ملی‌پوشان شنا در بازی‌های آسیایی در حالی مطرح می‌شود که شناگران کشورمان در هیچ‌یک از مواد رقابتی به فینال نرسیدند و بهترین عنوان شناگران ما رده چهاردهم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز