خبرگزاری کار ایران

بازی‌های‌آسیایی‌اینچئون - کره‌جنوبی؛

حضرتی: چاووشی‌فر می‌توانست فینالیست شود / جمال کم تجربه بود!

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۸۱۳

شناگران ایرانی هنوز باید بیشتر تجربه کسب کنند. البته ما با توجه به بضاعت خود و میزان حمایت هایی که قبلا از این ورزش شد، از شرایط راضی هستیم.

مربی تیم ملی شما با بیان اینکه جمال چاوشی فر می توانست فینالیت شود، گفت: موفقیت های کاپیتان تیم ملی روحیه سایر شناگران را بالا برده است.

به گزارش ایلنا، خشایار حضرتی اظهار داشت: جمال چاوشی فر خیلی خوب کار کرد. حتی می توانست فینالیست شود. اگر تجربه بیشتری برای شرکت در این مسابقات داشت قطعا می توانست فینالیست شود. شناگران ایرانی هنوز باید بیشتر تجربه کسب کنند. البته ما با توجه به بضاعت خود و میزان حمایت هایی که قبلا از این ورزش شد، از شرایط راضی هستیم. تا اینجا خوب نتیجه گرفته ایم. تاکنون دو رکورد ملی شکسته شده است. امیدوار هستیم جمال چاوشی فر باز هم در رشته تیمی رکورد ۱۰۰ متر کرال سینه را بشکند.

وی افزود: جمال چاوشی فر به عنوان نفر اول از تیم ایران در مسابقه شرکت کرد. فشاری بسیار زیادی روی او بود. خوشبختانه موفقیت او روحیه سایر شناگران را هم بالا برده است. فردا دو نماینده در رشته ۵۰ متر کرال سینه و ۲۰۰ متر قورباغه داریم. امیدواریم که باز هم رکوردهای خوبی را از ورزشکاران ایرانی شاهد باشیم. همانطور که می دانید سطح مسابقات بسیار بالاست. شناگران ما انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.

چاووشی فر در دو ماده ۱۰۰ و ۵۰ متر کرال پشت با قرار گرفتن در رده های نوزدهم و چهاردهم از صعود به فینال این دو ماده بازماند. این در حالی است که هدفگذاری کادر فنی برای بازی های آسیایی حضور در فینال بازی های آسیایی عنوان شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز