خبرگزاری کار ایران

باید تا روز پنجم صبر کنیم؛

سجادی: قضاوت در مورد نتایج کاروان ایران زود است / همه مسئولان باید پاسخگو باشند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۹۲

برای آماده سازی کاروان ایران وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی مسئولیت داشتند و در این خصوص همگی باید پاسخگو باشند.

معاون توسعه ورزش های حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: هنوز قضاوت در مورد کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی زود است و باید این قضاوت از روز پنجم به بعد صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نصراله سجادی روز یکشنبه در حاشیه هفدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در جمع خبرنگاران گفت: برای آماده سازی کاروان ایران وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون های ورزشی مسئولیت داشتند و در این خصوص همگی باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه قضاوت در مورد کاروان ایران از روز پنجم این رقابت ها میسر است، گفت: آنچه در توان ما بود برای موفقیت این کاروان انجام دادیم و امیدوارم نتیجه شایسته ای نصیب ایران شود.

با گذشت دو روز از هفدهمین دوره بازی های آسیایی ورزشکاران کشورمان در رشته های قایقرانی، وزنه برداری، شنا، جودو، فوتبال، ژیمناستیک، تیراندازی، ووشو، شمشیربازی به مصاف حریفان خود رفته اند که تاکنون کاروان کشورمان موفق به کسب مدال نشده است.

کاروان ورزشی ایران متشکل از ۲۸۲ ورزشکار در ۲۲ رشته ورزشی مقابل حریفان آسیایی به میدان روند.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار از ۴۵ کشور به طور رسمی از ۲۸ شهریور ماه با برگزاری ۳۶ رشته ورزشی کار خود را آغاز شده است و ۱۲ مهرماه با معرفی برترین های هر رشته به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز