خبرگزاری کار ایران

ایران جای خود را در دنیا باز کرده؛

فیاضی: باید برای مقام ششمی جشن بگیریم / دیگر این تیم تکرار نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۸۴

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت ها ۱۳ پله صعود در جایگاه خود را تجربه کرد.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی گفت: ششمی دنیا بهترین مقام نبود، اما بازیکنان همه تلاش کردیم تا این مقام را به دست بیاوریم.

به گزارش ایلنا، پوریا فیاضی بعد از کسب مقام ششمی ایران در مسابقات قهرمانی جهان افزود: فکر می‌کنم بازیکنان ایران بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند. درست است جوانان و نوجوانان خوبی داریم، اما فکر می‌کنم دیگر این تیم تکرار نمی‌شود. شاید هیچ وقت دیگر در تاریخ والیبال دو تا پشت خط زن تیم با هم، یا دو پاسور این‌جور نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تیم خوب و تاریخی به لهستان آمده بود، گفت: ۷-۸ دریافت‌کننده خوب در ایران وجود دارد که ۴ نفر آنها به لهستان آمده‌اند، تیمی تاریخی بود که از همراهی‌اش در این تورنمنت لذت بردم. ششمی‌جهان هم مقامی خیلی‌خوبی بود. البته شاید بهترین مقام نبود که می‌توانستیم بگیریم، اما همه تلاش‌مان بود. باید برای مقام ششمی جشن بگیریم چرا‌که در تاریخ والیبال ایران بی‌سابقه است.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ادامه داد: در بازی برابر روسیه، آنها بهتر از تیم خسته ما بازی کرد و شایسته پیروزی بود. قهرمان المپیک بود. بین ۶ تیم برتر دنیا به جز ایران تیم کم تجربه و بی‌سابقه‌ای دیده نمی‌شود. خدا را شکر می‌کنم بین تیم‌های باسابقه و ریشه‌دار والیبال دنیا ایران هم جای خودش را باز کرده است. این جایگاه نوید روزهای خوبی برای والیبال ایران است. اینجا همه چیز تمام شده و حالا باید با فراموشی این مسابقات و قهرمانی در بازی‌های آسیایی خود را آماده کنیم.

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها ۱۳ پله صعود در جایگاه خود را تجربه کرد. این تیم در مجموع ۱۲ دیدار خود در این رقابت‌ها ۷ پیروزی کسب کرد و در ۵ مسابقه نیز مغلوب حریفان خود شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز