خبرگزاری کار ایران

بچه‌ها کم کاری نکردند؛

ظریف: ششمی‌جهان غیرقابل‌ باور است / بدن‌های ما دیگر کشش نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۷۶

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت‌ها ۱۳ پله صعود در جایگاه خود را تجربه کرد.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: ششمی جهان افتخاری بزرگ و غیر قابل باور برای والیبال ایران است.

به گزارش ایلنا، فرهاد ظریف بعد از کسب مقام ششمی ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: ششمی تیم را باید به مردم ایران تبریک گفت. افتخاری خیلی‌بزرگ و غیرقابل باور است. بسیاری از کارشناسان صعود ایران از گروه سخت مقدماتی را حتی غیر ممکن می‌دانستند، اما بچه‌ها به رغم همه خستگی‌ها از جان و دل مایه گذاشتند. مردم شک نکنند بچه‌ها کم کاری نکردند و باخت ۳ بازی آخر هم به خاطر این بود که دیگر بدن‌های ما کشش نداشت.

وی افزود: خودمان خیلی دوست داشتیم تا دور سوم که آمدیم جزو ۴ تیم اول برویم و روی سکو بایستیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. مهم این است که بچه‌ها کم کاری نکردند. بچه‌ها با همه توان مایه گذاشتند حتی از زندگی و خانواده زدند. با اینکه بچه‌ها مصدوم هستند و ۳۰ روز دوری از خانواده‌ها را تحمل کرده‌اند.

لیبروی تیم ملی والیبال تصریح کرد: ما در این مسابقات علاوه بر حریفان با همه مشکلات روحی و روانی، دوری از خانواده و خستگی مسابقات جنگیدیم. این مقام بزرگی است. آن را کوچک نکنیم. امیدوارم مردم و هم دولت قدر تیم را بدانند.

تیم ملی والیبال ایران در پایان مسابقات قهرمان جهان موفق به کسب مقام ششم شد و نسبت به دوره گذشته این رقابت ها ۱۳ پله صعود در جایگاه خود را تجربه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز