خبرگزاری کار ایران

والیبال مردان جهان - لهستان؛

استفان آنتیگا: می‌توانستیم ۳ بر صفر ببریم / شاید وینارسکی به بازی فرانسه نرسد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۳۰

ما در آغاز در سرویس و پاس از حریف پیش افتادیم اما از ست سوم این عناصر برای ایران کارکرد پیدا کرد. امیدوارم این موضوع که ما توانستیم تیم خود را از چنین شرایط دشواری خارج کنیم در بازی با فرانسه هم بتواند به ما کمک کند.

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت تیمش در بازی با ایران حتی می‎توانست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد.

به گزارش ایلنا، استفان آنتیگا پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل ایران در دور رقابت های جهانی گفت: احساس درهمی دارم. ناراحتم چون می توانستیم با نتیجه ۳ بر صفر برنده شویم و از سویی پیروزی خوب است.

سرمربی لهستان افزود: ما در آغاز در سرویس و پاس از حریف پیش افتادیم اما از ست سوم این عناصر برای ایران کارکرد پیدا کرد. امیدوارم این موضوع که ما توانستیم تیم خود را از چنین شرایط دشواری خارج کنیم در بازی با فرانسه هم بتواند به ما کمک کند.

آنتیگا در خصوص آسیب دیدگی میکال وینارسکی گفت: او از ناحیه پشت دچار آسیب‎دیدگی شده و ما او را دوباره آزمایش می کنیم و نمی‎دانیم که میزان مصدومیتش به چه میزان است. این وضعیت ممکن است روی تیم ما تاثیرگذار باشد چون او لیدر تیم ماست و از دست دادن وی در چنین لحظاتی می‎تواند بر احساسات ما تاثیر بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز