خبرگزاری کار ایران

پس از دو روز رقابت؛

مقاومت‌اصفهان فاتح اسکیت رول‌بال‌دستجات‌آزاد شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۲۰۹

در این مسابقات که طی دو روز در ورزشگاه کاوه دانشگاه تهران جنوب برگزار شد باشگاه مقاومت اصفهان موفق شد عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

مقاومت اصفهان عنوان نخست رقابت‌های اسکیت رول بال دستجات آزاد را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، در این مسابقات که طی دو روز در ورزشگاه کاوه دانشگاه تهران جنوب برگزار شد باشگاه مقاومت اصفهان موفق شد عنوان نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

پس از نماینده اصفهان، تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در جایگاه دوم ایستاد و هیات اسکیت خراسان جنوبی نیز به مقام سوم بسنده کرد.

سرپرست امور دبیری فدراسیون اسکیت در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات گفت: رقابت‌های رول‌بال دستجات آزاد از نظر کیفی در سطح قابل قبولی بود، اما جا دارد در استان‌های دیگر نیز بر روی این رشته بیشتر کار شود تا در دوره‌های بعدی شاهد حضور تیم‌های بیشتر باشیم.

علیرضا نصیری ادامه داد: بازی‌های آخر بسیار دیدنی و جذاب بود، رقابت تیم‌های مدعی و تلاش بازیکنان برای کسب جایگاه در این مسابقات بر حساسیت بازی‌های افزوده بود و در نهایت دیدید تیم‌های شهرستانی عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند که این نشان می‌دهد ظرفیت‌های خوبی در سطح کشور داریم که باید از آنها به خوبی استفاده شود.

گفتنی است، این مسابقات با حضور فریبا محمدیان رییس و علیرضا نصیری سرپرست امور دبیری فدراسیون اسکیت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز